13
توضیح سرمربی تیم ملی تکواندو درباره تغییرات تیم ملی

مهرو کمرانی : مهلا مومن زاده شرایط روحی مناسبی نداشت

  • کد خبر : 60661
  • 10 خرداد 1400 - 20:10
مهرو کمرانی : مهلا مومن زاده شرایط روحی مناسبی نداشت
مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان درباره تغییرات در ترکیب تیم ملی، خروج مهلا مومن زاده و ورود نگار اسماعیلی توضیح داد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ در شرایطی که مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا در هفته‌های آینده در لبنان برگزار می‌شود مهرو کمرانی امروز در ترکیب تیمش تغییر اعمال کرد.

بر این اساس، تیم ملی تکواندو زنان در لبنان در وزن دوم نماینده‌ای نخواهد داشت و این در حالی است که مهلا مومن زاده پیش از این نماینده ایران در این وزن بود.

مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی امروز در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس گفت: شرایط حاکم بر مهلا مومن زاده ما را متقاعد کرد که او در لبنان با تیم نباشد. ما به دقت او را زیر نظر داشتیم اما شرایط روانی او نمی‌توانست به تیم کمک کند.

مهلا مومن زاده تکواندو بانوان لوازم خانگی کن

مهلا مومن زاده به عنوان نایب قهرمان جهان در منچستر، هفته گذشته در اردن موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو نشد و به نظر می‌رسد این اتفاق به شدت روی تکواندوکار جوان کرجی اثر گذاشته است.

کمرانی با تأیید این موضوع به آی دبلیو گفت: “ما در لبنان به دنبال مدال هستیم. مهلا یک تکواندوکار فوق العاده است اما در حال حاضر باید از نظر ذهنی استراحت کند. او نیاز دارد که خود را بازیابی کند و به شرایط روانی استاندارد بازگردد.”

در این شرایط، انتخاب مهرو کمرانی برای جایگزینی او نگار اسماعیلی بود. تکواندوکاری که ۲۳ اسفند ۹۹ اعلام کرد که از تکواندو خداحافظی کرده اما او خیلی زود از تصمیم احساسی‌اش صرف نظر کرد.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان می‌گوید: “نگار اسماعیلی تکواندوکار وزن اول است. شرایط در وزن اول را برای کسب مدال فراهم دیدیم و تصمیم گرفتیم به جای این که در وزن دوم، بازیکنی را جایگزین مهلا مومن زاده کنیم، در وزن اول یک تکواندوکار به تیم ملی اضافه کنیم.”

آیا نگار اسماعیلی که در ماه‌های اخیر با تیم ملی نبوده، به اندازه کافی برای مسابقه دادن در بیروت آماده است؟ کمرانی پاسخ می‌دهد: “او را تحت نظر داشتیم. او همراه با مربی‌اش به طور جدی و منظم در حال تمرین بود و امروز از نظر میزان آمادگی، وضعیت خوبی دارد. ما به مدال آوری او در وزن اول کاملاً امیدواریم.”

تغییر دیگر در تیم ملی تکواندو این است که یلدا ولی نژاد در وزن ششم با سهمیه مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی کیش، در لبنان مسابقه می‌دهد و پریسا جوادی در وزن پنجم، عضو تیم اصلی خواهد بود.

تیم ملی تکواندو زنان ۲۲ خرداد عازم بیروت می‌شود. با ترکیبی از چهره‌های امیدوار و آماده و ناهید کیانی که به تازگی سهمیه المپیک را نیز کسب کرده، لبنان می‌تواند شادی بخش خانواده تکواندو باشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=60661

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.