کسب ورودی دوومیدانی جوانان جهان توسط مهلا محروقی | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
14
برای نخستین بار در بخش زنان صورت گرفت؛

کسب ورودی دوومیدانی جوانان جهان توسط مهلا محروقی

  • کد خبر : 60762
  • 14 خرداد 1400 - 23:47
کسب ورودی دوومیدانی جوانان جهان توسط مهلا محروقی
محلا محروقی در جریان رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی در ترکیه موفق شد به عنوان نخسیت بانو به حدنصاب ورودی مسابقات قهرمانی جوانان جهان دست پیدا کند.

به گزارش ” آی‌دبلیو اسپورتس ” آژانس ورزش زنان ایران؛  تیم منتخب دوومیدانی ایران با 13 ورزشکار مرد و زن در رقابت‌های بین‌المللی ترکیه شرکت کرده است و مهلا محروقی چهره ویژه روز نخست بود.

در جریان نخستین روز از مسابقات بین‌المللی ترکیه، مهلا محروقی نماینده پرتاب دیسک کشورمان در بخش بانوان توانست با ثبت نتیجه ۴۹.۰۱ متر مجوز حضور در رقابتهای دوومیدانی قهرمانی‌جوانان جهان را کسب کند.

حدنصاب مسابقات قهرمانی دوومیدانی جوانان جهان در ماده پرتاب دیسک ۴۹.۰۰ متر است. مسابقات جوانان جهان قرار است مردادماه جاری به میزبانی کشور کنیا برگزار شود.

مهلا محروقی در مرحله نهایی رقابت ماده پرتاب دیسک با ثبت رکورد ۴۹.۳۷ متر در جایگاه سوم ایستاد و مدال برنز این ماده را از آن خود کرد.

همچنین فرزانه فصیحی قهرمان خوش نام و نشان دوهای سرعت کشورمان در رقابت با سایر دوندگان ماده ۱۰۰متر با ثبت حد نصاب۱۱.۶۶ ثانیه در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد.

سارینا ساعدی رکورد دار نوجوانان در پرش سه‌گام نیز با ثبت ۱۲.۱۹ متر در جایگاه هفتم قرار گرفت.  مریم محبی نماینده ماده ۴۰۰متر در مرحله مقدماتی حد نصاب ۵۶.۵۰ ثانیه را به‌ثبت رساند و با قرار گرفتن در جایگاه چهارم به مرحله‌ نهایی یافت.

زهرا نبی زاده مربی تیم منتخب ایران در ترکیه است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=60762

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.