13
بسکتبال سه نفره انتخابی المپیک

شکست دختران بسکتبالیست ایران برابر چین تایپه و ایتالیا

  • کد خبر : 60930
  • 16 خرداد 1400 - 6:59
شکست دختران بسکتبالیست ایران برابر چین تایپه و ایتالیا
در دور جدید مسابقات بسکتبال سه نفره انتخابی المپیک موسوم به یونیورسالینی تیم ملی برابر چین تایپه و ایتالیا نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ تیم ملی بسکتبال سه نفره زنان ایران در مسابقات انتخابی المپیک یونیورسالینی در مجارستان دو بازی برگزار کرد و برابر چین تایپه و ایتالیا مغلوب شد.

در این مسابقات که در بوداپست برگزار می‌شود دختران بسکتبالیست ایران شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ ابتدا به مصاف چین تایپه رفتند و ۱۰ بر ۱۶ نتیجه را به حریف خود واگذار کردند.

تیم ایران در دومین بازی در فاصله حدود یک ساعت پس از بازی با چین تایپه، رودرروی ایتالیا قرار گرفت و ۲۱ بر ۵ بازنده این بازی بود. بدین ترتیب ایران به عنوان تیم سوم گروه، در یک چهارم نهایی حریف هلند شد.

ایران در جدول اصلی مسابقات انتخابی المپیک به میزبانی گراتس اتریش نیز ۴ بازی برگزار کرد و برابر ژاپن، تایلند، اوکراین و استرالیا تن به شکست داد تا آخرین امیدش را در مجارستان جستجو کند.

تیم بسکتبال سه نفره بانوان ایران با ترکیب کاپیتان معصومه اسماعیل‌زاده، شادی عبدالوند، نگین رسولی‌ پور، دلارام وکیلی و هدایت نیکا بیک لیکلی در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد.

این، نخستین چالش دختران بسکتبالیست سه به سه ایران برای راهیابی به المپیک به شمار می‌رود و به نظر می‌رسد تجربه‌ای برای آینده است تا فرصتی برای نتیجه گیری آنی و شتاب زده.

مسابقات بسکتبال سه نفره انتخابی المپیک برای فدراسیون بسکتبال ایران پیامی واضح و روشن فرستاده است: نتیجه گیری در بسکتبال سه به سه نیازمند جدی گرفتن این بخش از بدنه بسکتبال است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=60930

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.