شکست دختران بسکتبال سه نفره ایران برابر هلند در آخرین گام | IW | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
16
در مرحله پایانی انتخابی المپیک توکیو در مجارستان رخ داد؛

شکست دختران بسکتبال سه نفره ایران برابر هلند در آخرین گام

  • کد خبر : 60962
  • 16 خرداد 1400 - 18:44
شکست دختران بسکتبال سه نفره ایران برابر هلند در آخرین گام
تیم ملی بسکتبال سه نفره زنان ایران به چالش اروپایی خود در راه صعود به المپیک توکیو خاتمه داد. دختران ایران امروز مغلوب هلند شدند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ آخرین مرحله مسابقات بسکتبال سه نفره انتخابی المپیک توکیو امروز در بوداپست مجارستان دنبال شد و تیم ملی ایران با حساب ۱۰ بر ۲۰ نتیجه را به هلند واگذار کرد.

دیدار برابر هلند پس از دو شکست روز گذشته با نتایج ۱۰ بر ۱۶ برابر چین تایپه و ۵ بر ۲۱ برابر ایتالیا، برگزار شد و ایران با سومین شکست در مرحله پلی آف، به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

بدین ترتیب سفر اروپایی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان که تجربه جدیدی را در راه صعود به المپیک پیش رو دیده است به پایان می‌رسد و ۲ چالش در اتریش و مجارستان، بدون کسب پیروزی برای تیم نیکا بیک لیکلی به انتها می‌رسد.

ایران این فرصت را در اختیار خواهد داشت تا با استفاده از تجارب مسابقات انتخابی المپیک، دست به طراحی برنامه‌هایی جدید برای المپیک پاریس و نیز مسابقات پرشمار دیگر که به سرعت از راه خواهند رسید، بزند.

شادی عبدالوند به همراه کاپیتان معصومه اسماعیل زاده و دلارام وکیلی و البته نگین رسولی پور جوان چهار بازیکنی بودند که در مجموع در ۷ بازی انتخابی المپیک برابر ژاپن، تایلند، اوکراین، استرالیا، چین تایپه، ایتالیا و هلند به میدان رفتند.

بدین ترتیب، ایران در المپیک توکیو به طور یقین در هیچ رشته تیمی در بخش زنان حضور نخواهد داشت. ۸ سهمیه ورزش زنان در المپیک توکیو نهایی شده و هنوز احتمال افزایش این سهمیه‌ها وجود دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=60962

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.