10
درهای توکیو به روی کاتا باز است

فاطمه صادقی در یک قدمی سهمیه المپیک | شمارش معکوس برای تاریخ سازی

  • کد خبر : 61180
  • 21 خرداد 1400 - 15:05
فاطمه صادقی در یک قدمی سهمیه المپیک | شمارش معکوس برای تاریخ سازی
فاطمه صادقی کاتاروی جوان ایران با راهیابی به فینال مسابقات کسب سهمیه المپیک در آستانه رسیدن به المپیک توکیو قرار گرفته است. از میان چهار فینالیست، سه نفر المپیکی می‌شوند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ مسابقات کاراته انتخابی المپیک امروز در پاریس آغاز شد و فاطمه صادقی کاتاروی جوان ایران نمایشی شایسته تحسین داشت و حالا در آستانه تاریخ سازی قرار دارد.

دختر پرتلاش کاتا امروز توانست به فینال مسابقات راه یابد و باید امشب در مصاف با ۳ کاتاروی دیگر شانس خود را برای حضور در المپیک توکیو آزمایش کند. از ۴ کاتاروی فینالیست سه نفر المپیکی می‌شوند.

جاسمین یوتنر آلمانی، دلارا بوزان ترک و الکساندرا فراچی ایتالیایی حریفان فاطمه صادقی هستند و برای فاطمه، کسب سهمیه کاملاً در دسترس و محتمل است. او برای کسب مجوز توکیو فقط نباید بین این جمع آخر شود.

صادقی در اولین دور این مسابقات با کسب امتیاز ۲۴٫۲۸ در گروه سوم در شرایطی به مقام نخست رسید که با ۱۰ رقیب روبرو بود. کاتاروی خوش تکنیک ایران در دور دوم در پیکار با هفت رقیبش باز هم به مقام نخست رسید و به امتیاز ۲۵٫۴۶ دست یافت.

در دور سوم فاطمه صادقی در مصاف با چهار کاتا رو با امتیاز ۲۴٫۶ با رقیب فرانسوی خود الکساندرا فراچی به مقام دوم مشترک رسید. او در دور چهارم با اجرایی دیدنی و کسب امتیاز ۲۵٫۶ و با عبور از سد کریستا پوتری از اندونزی به نیمه‌هایی رسید تا یک گام تا کسب سهمیه فاصله داشته باشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=61180

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.