11
در دیداری دوستانه در بلاروس رخ داد

شکست تیم ملی فوتبال زنان ایران برابر ازبکستان

  • کد خبر : 61189
  • 21 خرداد 1400 - 21:39
شکست تیم ملی فوتبال زنان ایران برابر ازبکستان
تیم ملی فوتبال زنان ایران در دومین دیدار دوستانه خود در بلاروس، با پنج گل برابر تیم ملی ازبکستان مغلوب شد. ایران در مسابقه نخست برابر میزبان تن به شکست داده بود.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ تیم ملی فوتبال زنان ایران امروز در دومین دیدار تدارکاتی خود در سفر به بلاروس برابر تیم ازبکستان بازنده میدان را ترک کرد.

در این مسابقه، ایران برابر آبی پوشان ازبک پنج گل دریافت کرد در حالی که در مسابقه نخست خود نیز ۶ بر صفر برابر بلاروس تن به شکست داده بود.

در این بازی ازبکستان صاحب توپ و میدان بود و ایران تلاش می‌کرد روی ضد حملات هر چند کم تعداد خود به نتیجه برسد. یکی از موقعیت‌های طلایی ایران در نیمه اول توسط افسانه چترنور از دست رفت.

رها یزدانی، کوثر کمالی، فاطمه عادلی، گلنوش خسروی، غزاله بنی‌طالبی، هاجر دباغی، شبنم بهشت (کاپیتان)، زهرا سربالی، بهناز طاهرخانی، افسانه چترنور و سمانه چهکندی ترکیب اولیه ایران در بازی امروز را تشکیل دادند.

ازبک‌ها در مسابقه امروز در نیمه نخست دو گل و در نیمه دوم سه گل وارد دروازه ایران کردند. تیم ملی پس از مدت‌ها تعطیلی کار خود را با مریم ایراندوست آغاز کرده است.

ایراندوست امیدوار است بتواند وضعیت فنی تیم ملی را پیش از آغاز مسابقه قاره‌ای با تغییراتی محسوس همراه کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=61189

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.