13
مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ – لبنان؛

زینب اسماعیلی صاحب گردن آویز برنز آسیا شد

  • کد خبر : 61353
  • 26 خرداد 1400 - 19:06
زینب اسماعیلی صاحب گردن آویز برنز آسیا شد
زینب اسماعیلی هوگوپوش وزن ۷۳- کیلوگرم با واگذاری نتیجه به نماینده با تجربه قزاقستان مدال برنز قهرمانی آسیا را کسب کرد.

به گزارش ” آی‌دبلیو اسپورتس ” آژانس ورزش زنان ایران؛ مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ لبنان با حضور ۱۸۹ تکواندوکار از ۲۱ کشور در بیروت آغاز شد و زینب اسماعیلی مدال برنز دیگری برای ایران به ارمغان آورد.

زینب اسماعیلی تکواندوکار وزن ۷۳– کیلوگرم که از طریق مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در جزیره کیش جواز حضور در رقابت‌های آسیایی را به‌دست آورده بود به صورت آزاد در این رقابت‌ها شرکت کرد و توانست نشان برنز را کسب کند.

اسماعیلی ابتدا برابر نماینده میزبان با نتیجه ۲۳ بر ۹ به برتری رسید اما در مرحله نیمه نهایی و مقابل “کانسل دنیز” تکواندوکار با تجربه قزاق ۱۸ بر ۶ نتیجه را واگذار کرد و به مدال برنز رسید.

زینب اسماعیلی یکی از تکواندوکاران آینده دار ایران محسوب می شود و در دسته سنگین وزن همواره یکی از چهره های موفق و شاخص در مسابقات رسمی بوده است.

مدال برنز او به معنای پایان شیرین روز اول مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا در بخش زنان برای ایران است. دختران ایران در روز نخست، یک طلا و چهار برنز کسب کردند و هیچ یک، بی مدال نماندند.

مسابقات قهرمانی آسیا G۴ است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴٫۴ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=61353

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.