14
تیم ریکرو به غرب اروپا رفت

دختران کماندار در فرانسه | ۱۰۰ میلیون پاداش برای کسب سهمیه المپیک

  • کد خبر : 61402
  • 27 خرداد 1400 - 13:20
دختران کماندار در فرانسه | ۱۰۰ میلیون پاداش برای کسب سهمیه المپیک
دختران کماندار ایران در مسابقات کسب سهمیه المپیک ریکرو در فرانسه مسابقه می دهند. با ترکیب مهتا عبداللهی، زهرا نعمتی و شیوا شجاع مهر.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ دختران کماندار ایران برای حضور در مسابقات تیراندازی با کمان انتخابی المپیک امروز عازم فرانسه شدند تا شانس آخر برای کسب سهمیه را جستجو کنند.

تیم ریکرو ایران در دو بخش مردان و زنان در پاریس حضور یافته و ملی پوشان برای کسب سهمیه انفرادی و تیمی مسابقه خواهند داد. فدراسیون تیراندازی با کمان نیز به آن‌ها قول پداداش داده است.

بر این اساس هر یک از اعضای تیم که در مسابقات انفرادی سهمیه بگیرند ۱۰۰ میلیون تومان پاداش خواهند گرفت. اگر در بخش تیمی نیز کسب سهمیه اتفاق بیفتد هر یک از اعضای تیم دختران کماندار ۱۰۰ میلیون تومان پاداش دریافت خواهند کرد.

دختران کماندار با ترکیبی سه نفره شامل زهرا نعمتی، شیوا شجاع مهر و مهتا عبداللهی عازم فرانسه شده و ۳ کماندار مرد نیز در این مسابقات برای ایران تیر می‌زنند.

روی کاغذ، ایران برای کسب سهمیه المپیک شانس چندانی ندارد اما فدراسیون تیراندازی با کمان امیدوار به اتفاقات فرانسه است. فضای تیم ملی همچنان تحت تأثیر افشاگری‌های نیلوفر علیپور درباره پشت خطوط تیم ملی است.

همچنین تیم کامپوند زنان و مردان نیز برای شرکت در مرحله سوم جام جهانی پاریس، با ۶ کماندار بامداد روز یکشنبه ۳۰ خرداد راهی فرانسه خواهد شد. ویدا حلیمیان، راحله فارسی و گیسا بایبوردی اعضای تیم کامپوند هستند. کامپوند در المپیک حضور ندارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=61402

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.