11

ایران سد محکم کبدی در آسیا است

  • کد خبر : 6160
  • 05 تیر 1397 - 23:02
ایران سد محکم کبدی در آسیا است

سرمربی هندی تیم ملی کبدی بانوان با اشاره به پیش رو بودن بازی های آسیایی 2018، گفت: بانوان کبدی کار ایران به دنبال قهرمانی در جاکارتا هستند.

به گزارش IWsports، به نقل از ایرنا، اردوی تیم ملی کبدی بانوان از 7 تا 12 تیرماه جاری با حضور 19 ورزشکار در ارومیه برگزار می شود و نام 2 کبدی کار آذربایجان غربی نیز در بین آنان دیده می شود. با توجه به اعزام تیم کبدی مردان و زنان آذربایجان غربی به نمایندگی از ایران به تورنمنت بین المللی باکو در کشور جمهوری آذربایجان، سرمربی تیم ملی بانوان کشور قرار است همزمان با اردوی تیم ملی در تمرین آماده سازی تیم بانوان آذربایجان غربی نیز حضور یابد.

شایلا جین روز گذشته در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در ارومیه گفت: برپایی اردوی آمادگی تیم ملی بانوان در ارومیه فرصتی است تا با استفاده از امکانات خوب این شهر تمرین‌های هدفمند و منظمی را انجام دهیم و به شرایط خوب تکنیکی و تاکتیکی جهت درخشش در جاکارتا برسیم.

وی بیان کرد: رشته کبدی در ایران قدمت زیادی دارد و کسب سکوهای آسیایی و جهانی نیز نشانگر این ادعاست به طوری که ایران همواره یکی از رقبای اصلی تیم هند به شمار می رود.

شایلا جین افزود: به طور یقین عملکرد خوب ورزشکاران ایرانی در بازی های آسیایی جاکارتا، کار را برای تیم ملی هند سخت می‌کند و ایران می‌تواند حریف سرسختی برای تمامی تیم های آسیایی باشد.

وی تعداد ورزشکاران دعوت شده به اردوی ارومیه را 19 نفر اعلام کرد و گفت: 14 ورزشکار از این تعداد به اردوی پایانی تیم ملی در هند اعزام می‌شوند ولی در نهایت 12 نفر برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا انتخاب خواهند شد.

شایلا جین ادامه داد: شهر ارومیه آب و هوای مناسب و زیرساخت‌های خوبی در اختیار دارد و اعضا تیم ملی کبدی بانوان در این شهر به شرایط آرمانی می‌رسند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=6160

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.