19

تصاویر مسابقات اسکیت آزاد نونهالان دختر کشور در تهران

  • کد خبر : 6187
  • 06 تیر 1397 - 22:04
تصاویر مسابقات اسکیت آزاد نونهالان دختر کشور در تهران

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رقابت های اسکیت سرعت آزاد نونهالان دختر کشور در آکادمی ملی اسکیت آزادی تهران برگزار شد. در گروه سنی متولدین سال 88 ، ملینا دیو سالار و ستایش ضیغمی از مازندران اول و دوم شدند. در گروه سنی متولدین 89 درنیکا آزادواری از البرز قهرمان شد و در گروه سنی […]

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رقابت های اسکیت سرعت آزاد نونهالان دختر کشور در آکادمی ملی اسکیت آزادی تهران برگزار شد. در گروه سنی متولدین سال 88 ، ملینا دیو سالار و ستایش ضیغمی از مازندران اول و دوم شدند. در گروه سنی متولدین 89 درنیکا آزادواری از البرز قهرمان شد و در گروه سنی متولیدن سال 90 در 100 متر روژان علیخانی از تهران قهرمان شد.

در همین رده سنی در ماده 60 متر رها رکنی از مازندران در رده نخست قرار گرفت و در رده سنی متولدین 91 هم در ماده 100 متر و هم 60 متر  النا حسین چاقو از آذربایجان غربی اول شد. در  رده سني متولدین  ٨٩ در ماده ٢٠٠ متر هستی گل اقشار ، در رده سني متولدین ٨٨ ماده وان لپ آتنا وطن خواه ، در رده سني متولدین ٨٧ ماده وان لپ تقوا دهقان و در رده سني ٨٨ ماده ١٠٠ متر پرنیان رویانیان عناوین نخست را کسب کردند. تصاویر مسابقات اسکیت آزاد نونهالان دختر کشور در تهران:

 

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=6187

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.