16
پای بازیکنان خارجی به لیگ هندبال باز شد

هندبالیست‌های روس به تیم اشتاد سازه مشهد پیوستند

  • کد خبر : 62035
  • 29 خرداد 1400 - 16:59
هندبالیست‌های روس به تیم اشتاد سازه مشهد پیوستند
باشگاه اشتاد سازه مشهد اعلام کرد دو بازیکن خارجی به خدمت گرفته است. کاترینا میخایلوونا و یولیا تارا دو بازیکن روس با عقد قرارداد رسمی به قهرمان لیگ برتر هندبال زنان پیوستند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ باشگاه اشتاد سازه مشهد ، قهرمان ۲ دوره اخیر لیگ برتر هندبال بانوان امروز با ۲ بازیکن اهل روسیه قرارداد امضا کرد.

کاترینا میخایلوونا Katerina Mikhailovna بازیکن ۱۸۳ سانتیمتری جدید تیم اشتادسازه است که در پست پخش بازی می‌کند. این بازیکن سابقه چند دوره حضور در لیگ هندبال قهرمانان اروپا و همچنین حضور در تیم ملی هندبال ساحلی روسیه را در کارنامه دارد.

یولیا تاران Iulia Taran بازیکن چپ دست روس، ۲۸ ساله و با ۱۷۵ سانتی متر قد، دیگر بازیکن جدید تیم اشتاد سازه مشهد است که وی نیز ضمن حضور در لیگ‌های معتبر فرانسه و روسیه، همانند میخایلوونا عضو تیم ملی هندبال ساحلی روسیه نیز بوده است.

این برای نخستین بار است که لیگ هندبال زنان ایران بازیکنانی از روسیه را در خود خواهد دید. حضور این بازیکنان در لیگ برتر هندبال بانوان در سال ۱۴۰۰ می‌تواند سبب رشد سطح کیفی هندبال زنان ایران را فراهم نماید.

به طور کلی، ورزش زنان ایران جز در بسکتبال، در سایر رشته‌ها بازیکن خارجی نداشته است و هندبال، دومین لیگ ورزشی زنان ایران است که شاهد حضور بازیکنان خارجی خواهد بود.

اشتاد سازه مشهد فصل گذشته با غلبه بر شهید شاملی کازرون قهرمان لیگ برتر هندبال بانوان شد و به دومین قهرمانی پیاپی رسید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=62035

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.