9
پس از پایان مرحله نخست لیگ برتر هندبال ساحلی؛

اعظم قینانی: تجزیه هندبال به ساحلی و سالنی زمانبر است | امیدوارم کیفیت لیگ بالاتر رود

  • کد خبر : 62186
  • 05 تیر 1400 - 15:55
اعظم قینانی: تجزیه هندبال به ساحلی و سالنی زمانبر است | امیدوارم کیفیت لیگ بالاتر رود
سرمربی تیم هندبال ساحلی سپاهان ضمن ابراز رضایت از سطح برگزاری رقات‌های لیگ برتر هندبال ساحلی زنان، تیم خود را مدعی اصلی در مرحله نهایی دانست.

به گزارش ” آی‌دبلیو اسپورتس ” آژانس ورزش زنان ایران؛ لیگ برتر هندبال ساحلی زنان ایران در دو گروه شمال و جنوب برگزار شد و پس از اتمام مرحله نخست و استراحت کوتاه، تیم‌ها پا به مرحله نهایی خواهند گذاشت.

اعظم قینانی پس از کسب عنوان نایب قهرمانی تیم هیئت اصفهان در منطقه جنوب لیگ برتر هندبال ساحلی زنان و صعود به مرحله پایانی اظهارکرد: این رقابت‌ها در دو منطقه شمال و جنوب برگزار شد و پس از مدتی به پایان رسید.

سرمربی تیم هندبال ساحلی هیئت اصفهان عنوان کرد: در بخش جنوب 10 تیم حاضر بودند و مسابقات طی 3 روز در 2 گروه 5 تیمی برگزار شد.

وی با بیان اینکه 2 تیم از استان کرمان، 4 تیم از بندرعباس، 2تیم از اصفهان و یک تیم از بوشهر در این بخش حاضر بودند، تشریح کرد: به لطف حضور تیم‌های مختلف، سطح مسابقات نسبت به سال‌های گذشته خیلی بهتر بود و امیدواریم این روند رو به رشد لیگ ادامه داشته‌باشد.

قینانی در ادامه به تفکیک رشته هندبال به دو حوزه سالنی و ساحلی اشاره کرد و گفت: این پروسه جداسازی زمانبر است و مدتی برای پالایش و استعدادیابی برای هردو بخش طول می‌کشد.

سرمربی تیم هندبال ساحلی هیئت اصفهان با اشاره به اینکه فشار موجود در جنوب کشور به بازیکنان بالا بود، اظهار تصریح کرد: از نظر کیفیت بازی، تیم‌های جنوبی کشور از سطح بالاتری برخوردار هستند و تقریبا تیم های جنوبی به همراه اصفهان از سبک سالنی خارج شده و ساحلی‌باز شده‌اند.

او در پاسخ به سطح فنی مربیان حاضر در این رقابت‌ها بیان کرد: می‌توان گفت که کادرفنی تیم‌ها بهتر از سال‌های قبلی بودند. مربیان به‌روز تر شده بودند و دانش ساحلی بالاتر رفته‌بود.

قینانی در خصوص تیم اصفهان نیز عنوان کرد: مشخص است که استان اصفهان پتانسیل صعود به 4تیم برتر منطقه جنوب را دارد. تیم ب تحت شرایط خاصی به این مرحله صعود نکرد اما تیم الف که همان قدرت اصلی هم به‌شمار می‌رفت.

سرمربی تیم هندبال ساحلی اصفهان ادامه داد: بازیکنان ملی‌پوش سالنی در این تیم حضور نداشتند و همچنین افرادی را به دلیل کنکور و ازدواج همراه خود نداشتیم اما بازهم کیفیت بازی‌ها خوب بود و نتیجه خوبی هم رقم خورد.

وی با بیان اینکه استان اصفهان میزبان مرحله پایانی رقابت‌های لیگ هندبال ساحلی است، متذکر شد: 3تیم از حوزه شمال و 3تیم از جنوب در مرحله پایانی حضور خواهندداشت و امیدوارم کیفیت بازی ها طی یکی دو هفته که فرصت باقی‌است با تمرینات مناسب بالاتر هم برود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=62186
  • نویسنده : احمدرضا احمدیان
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.