آیلی نیری در حال مداوا/ جوانان جهان را از دست داد؛ به آسیا می رسد؟ | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
16

آیلی نیری در حال مداوا/ جوانان جهان را از دست داد؛ به آسیا می رسد؟

  • کد خبر : 6231
  • 09 تیر 1397 - 4:11
آیلی نیری در حال مداوا/ جوانان جهان را از دست داد؛ به آسیا می رسد؟

آیلی نیری اسکواش باز ملی پوش ایران که به دلیل سانحه تصادف دوران مداوا را سپری می کند حضور در چند رویداد مهم اسکواش را از دست داده است با این حال روند درمان وی می تواند این امید را ایجاد کند که آیلی نیری حداقل در مسابقات جوانان آسیا حاضر باشد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” ؛آیلی نیری که یکی از اعضتای تیم ملی موفق اسکواش زنان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا بود در یک سانحه رانندگی از ناحیه لگن و کتف چپ به طور جدی آسیب دید.

پس از گذشت زمان و انجام مراحل درمانی ، نیری اکنون در حال فیزیوتراپی است اما این که او دقیقا چه زمانی قادر به بازگشت به تمرینات خواهد بود به پیشرفت و روند کیفی درمانی وی وابسته خواهد بود.

با این وجود پیش بینی می شود آیلی نیری حداکثر تا پایان تابستان بتواند بار دیگر به عنوان یک اسکواش باز تمرین کند. این ، به معنای از دست دادن رویدادهای مهمی است که آیلی می توانست در آن ها شرکت کند.

در صورت اعزام تیم ملی اسکواش بانوان به بازی های آسیایی جاکارتا ، آیلی نیری این مسابقات را از دست می دهد. مسابقات اسکواش جوانان جهان در هند ، رویداد مهمی بود که نیری می توانست در آن رقابت کند اما حالا باید با حسرت به آن بیندیشد.

تنها رویداد مهم بین المللی باقی مانده برای اسکواش باز دختر ایران ، مسابقات جوانان آسیا است که آیلی نیری امیدوار است بتواند در آن حضور پیدا کند. آیلی بخشی از نسل تازه و جوان اسکواش زنان ایران است که پیش بینی می شود در آینده افتخارات تازه ای برای ورزش ایران کسب کنند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=6231

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.