اشتادسازه به عنوان حامی مالی تیم ملی هندبال بانوان ایران معرفی شد | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
12
تمرین تیم ملی بانوان با حضور اصحاب رسانه؛

اشتادسازه به عنوان حامی مالی تیم ملی هندبال بانوان ایران معرفی شد

  • کد خبر : 62334
  • 09 تیر 1400 - 13:20
اشتادسازه به عنوان حامی مالی تیم ملی هندبال بانوان ایران معرفی شد
پس از معرفی کادرفنی هندبال زنان ایران، اردوی آماده‌سازی تیم ملی برگزار شد و اکنون تیم اشتادسازه مشهد به عنوان حامی مالی تیم ملی هندبال ایران معرفی شد.

به گزارش ” آی‌دبلیو اسپورتس ” آژانس ورزش زنان ایران؛ بعد از وقفه ای بلند مدت، پس از گذشت ۱۸ ماه فدراسیون هندبال اعضای کادر فنی تیم ملی هندبال بزرگسالان بانوان را معرفی کرد و تصمیم به برپایی اردوی آماده سازی گرفت تا شانس کسب سهمیه جهانی در مسابقات قهرمانی آسیا از دختران هندبالیست گرفته نشود.

خدیجه قانع از استان فارس سرمربی تیم(شهید شاملی کازرون) نایب قهرمان لیگ ۹۹ به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان معرفی شد و نشمین شافعیان سرمربی تیم قهرمان (اشتادسازه مشهد) پس از چندین سال هدایت تیم ملی به عنوان مشاور فنی انتخاب شد و عزت الله رزمگر نیز در کنار شافعیان‌ و قانع مدیر فنی تیم ملی بانوان برگزیده شد.

تیم ملی هندبال بزرگسالان خود را برای رقابت های قهرمانی آسیا به میزبانی کره جنوبی اماده می کند و اولین اردوی اماده سازی را در سال جدید به میزبانی مشهد مقدس و باشگاه اشتاد سازه پشت سرگذاشت و حالا در پایتخت و در سالن هندبال شهید قاسم سلیمانی با انتخاب ۲۹ بازیکن دومین اردوی اماده سازی را از روز شنبه ۵ تیرماه اغاز کرده اند.

پس از صدور مجوز از سوی فدراسیون هندبال برای حضور بازیکنان خارجی  در لیگ برتر، باشگاه اشتاد سازه مشهد دو بازیکن روسی را به خدمت گرفت و این دو بازیکن نیز با تشخیص کادر فنی موافقت رئیس فدراسیون به عنوان مهمان در اردوی تیم ملی حاضر شدند.

کادرفنی تیم ملی در راستای بالا بردن سطح کیفی، ایجاد انگیزه و بالا بردن روحیه ملی پوشان کاترینا میخایلوونا و یولیا تاران از روسیه را  به اردو دعوت کردند‌.

حضور بازیکنان خارجی که سابقه بازی در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ کشورهای روسیه و فرانسه را در کارنامه دارد باعث شده تا انگیزه ملی پوشان هندبال بالا برود تا باهمدلی بتوانند در رقابت های قهرمانی اسیا مجوز حضور در رقابت های قهرمانی جهان را کسب کنند.

فدراسیون هندبال بعد از برپایی اردو به دنبال جذب اسپانسر و حامی مالی بود که باشگاه اشتاد سازه مشهد که پیش از این حامی مالی تیم‌ ملی جوانان بود را به عنوان حامی مالی تیم بزرگسالان نیز معرفی کرد و در روز دوشنبه ۷ تیرماه نیز با حضور اصحاب رسانه و  مسئولان فدراسیون از پیراهن تیم ملی بانوان رونمایی شد.

علیرضا پاکدل پیرامون همین موضوع می گوید؛ اگر شانس حضور تیم ملی بانوان ایران در مسابقات جهانی حتی یک درصد باشد ، بازهم با تمام وجود از دختران هندبالیست حمایت و در این مسابقات شرکت خواهیم کرد و برای کسب سهمیه جهانی با توجه به اینکه شش تیم می توانند از آسیا جهانی شوند شانس بسیار بالای داریم و امیدوار به جهانی شدن دختران هندبالیست هستیم.

رئیس فدراسیون هندبال در خصوص حمایت از هندبال بانوان اظهار داشت: با وجود شرایط سخت اعزام و سیاست های فدراسیون مبنی بر سرمایه گذاری و توجه بیشتر به تیم های رده های پایه، با این حال نمی خواستیم شما عزیزان از شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا محروم شوید بنابراین سعی می کنیم تمام امکانات مورد نیاز را فراهم کنیم تا با حداکثر آمادگی در مسابقات قهرمانی زنان آسیا در کره جنوبی حاضر شوید.

وی افزود: اگر شانس حضور تیم ملی بانوان ایران در مسابقات جهانی حتی یک درصد باشد، باز هم با تمام وجود از تیم ملی بانوان حمایت و در این مسابقات شرکت می کردیم ولی خداروشکر با توجه به شرایط موجود، شانس خوبی برای کسب سهمیه جهانی داریم بنابراین توقع داریم که برای کسب بهترین نتیجه ممکن از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنید و فدراسیون هم در این مسیر با تمام قوا از شما حمایت خواهد کرد.

پاکدل همچنین تصریح کرد: با توجه به هزینه های بالای اعزام تیم ملی سعی کردیم بخشی از این هزینه ها را از طریق جذب حامی مالی تامین کنیم بنابراین طی مذاکراتی که با مهندس حسامی داشتیم قرار شد اشتادسازه به عنوان حامی مالی تیم ملی بانوان در رقابت های قهرمانی زنان آسیا معرفی شود و جا دارد از همکاری و حمایت های اشتاده سازه تشکر کنم و امیدوارم بتوانیم در این رقابت ها نتیجه خوبی را برای هندبال و ورزش کشورمان کسب کنیم.

پس از آن سعید حسامی، مالک باشگاه اشتاد سازه مشهد در خصوص حمایت از تیم ملی بانوان اظهار داشت: اشتاد سازه همیشه حامی ورزش و مخصوصا هندبال بوده و تلاش کرده به معقوله ورزش به عنوان یکی از عوامل اصلی نشاط اجتماعی نگاه ویژه و حمایتی داشته باشد. امروز هم با مذاکراتی که داشتیم سعی کردیم گام مثبتی در راستای حمایت از تیم ملی هندبال بانوان برداریم.

در ادامه مینا وطن پرست ملی پوش هندبال ایران که همراه با اشتادسازه مشهد قهرمان لیگ برتر شد در گفت وگو با خبرنگار ما اظهارداشت؛ خوشبختانه یکی از بالاترین سطح امادگی اردوهای ملی در تهران درحال برگزاری است که این سطح کیفی بالا نشان از بالابودن توان و دانش کادر فنی تیم ملی بانوان می باشد. و بازیکنان از میزبانی پایتخت رضایت کامل را دارند همانطور که جامعه هندبال درجریان هستند این اردو در بهترین سالن هندبالی ایران درحال برگزاری است.

عضو تیم ملی با اشاره به سطح برگزاری مسابقات آسیایی و امیدوار بودن به کسب سهمیه جهانی توسط بانوان هندبالیست افزود: با توجه به تجربیات چندین ساله در عرصه ملی با این سطح دانش کادر فنی و کیفیت بالای تکنیکی و تاکتیکی بازیکنان، کسب سهمیه جهانی دور از دسترس نیست و مطمئنم با حمایت همه جانبه فدراسیون موفق به کسب سهمیه جانی خواهیم شد.

حالا دختران هندبالیست تا روز ۱۲ تیر در تهران اردوی خود را برگزار می کنند و جامعه هندبال نیز امیدوار به کسب جهانی شدند این دختران هندبالیست هستند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=62334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.