11
واکنش به زمزمه درخواست یک میلیاردی برای صدور رضایت نامه

آب پاکی ذوب آهن : برای جذب زهرا خواجوی نامه رسمی بزنند!

  • کد خبر : 62344
  • 09 تیر 1400 - 13:45
آب پاکی ذوب آهن : برای جذب زهرا خواجوی نامه رسمی بزنند!
پس از خبرهایی مبنی بر تعیین رضایت‌نامه یک باشگاه در فوتبال زنان برای یکی از بازیکنانش مشخص شد که این بند عجیب مربوط به زهرا خواجوی و باشگاه ذوب آهن است.

به گزارش ” آی‌دبلیو اسپورتس “طی روزها و هفته‌های اخیر خبرهایی مبنی بر تعیین رضایت‌نامه یک میلیاردی یکی از باشگاه های فوتبال زنان برای بازیکن‌اش به گوش اصحاب رسانه رسید.

پس از کش‌وقوس های بسیار و شایعاتی پیرامون چند بازیکن، بالأخره مشخص شد که این رقم نجومی مربوط به زهرا خواجوی و باشگاه ذوب آهن اصفهان است.

دروازه‌بان ملی‌ پوش تیم ذوب‌آهن که با ثبت رکورد کلیین شیت در وچان کردستان اسم و رسمی برای خود دست و پا کرده اکنون برای انتقال به باشگاهی دیگر باید منتظر رضایت‌نامه باشد.

خواجوی پس از جدایی بحث‌برانگیز از وچان کردستان، قراردادی سه ساله با باشگاه ذوب آهن اصفهان منقعد کرد و اکنون پس از گذشت یک سال از آن، قصد جدایی از جمع گاندو ها و پیوستن به شهرداری بم را دارد.

البته سران باشگاه اصفهانی به شکلی متفاوت با این موضوع برخورد کرده‌اند و مدعی‌اند که چنین شرطی برای خواجوی درنظر نگرفته‌اند و ظاهرا قصد ندارند مانع جدایی خواجوی شوند.

سارا نصیری، در این مورد به ایسنا گفته است: چنین بندی را در نظر نگرفته‌ایم. به خواجوی گفتیم خیلی ارزشمند است و از نظر ما این مقدار ارزش دارد اما بازیکنی که دلش با ذوب آهن نباشد فایده ندارد.

مدیر ورزش زنان باشگاه ذوب‌آهن در ادامه اظهار کرد: به همین دلیل گفتیم باشگاه مقابل باید به ما نامه بزند و مدیرعامل در مورد مبلغ رضایت‌نامه صحبت می‌کند. شاید اصلا این مبلغ نباشد. به هر حال این بازیکن سه سال قرارداد دارد و ما او را می‌خواهیم به همین دلیل باید جوری با او صحبت کنیم که ماندگار شود اما در نهایت اگر خواجوی نخواهد تیم مقابل باید نامه بزند.

او افزود: ذوب آهن مدیرعامل و کمیته انضباطی دارد که بعد از دریافت نامه باشگاه مقابل در مورد مبلغ رضایت نامه تصمیم می‌گیرد. شاید اصلا مدیر عامل باشگاه مقابل با ما توافق کرد و رایگان فسخ کند اما تاکنون نامه‌ای برای ما ارسال نکرده‌اند.

مدیر ورزش زنان باشگاه ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد پس از دریافت نامه از باشگاه مقابل همین مبلغ در نظر گرفته شود؟ بیان کرد: نمی‌دانم. به خانم خواجوی هم گفتم اول به ما نامه بزنند بعد که مبلغ در نظر گرفته شد، زنگ بزند و بگوید چرا این مبلغ را تعیین کردید.

نصیری در پاسخ به سوال دیگری که با توجه به شرایط فوتبال زنان آیا چنین شرط هایی اخلاقی است؟ گفت: خانم خواجوی اصلا حاضر نمی‌شود به باشگاه مقابل بگوید به ما نامه بزنند. طرح چنین مبالغی در ابتدا شاید بحث مدیریتی باشد که سقفی را در نظر می‌گیرند تا شاید بازیکن راضی شود و بماند اما همه چیز بعد از دریافت نامه از باشگاه مقابل مشخص می‌شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=62344

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.