ساناز رجبی : رقبای اصلی تیم ملی هندبال زنان، قزاقستان و ازبکستان هستند | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
16
در گفت‌وگو با عضو تیم‌ ملی هندبال بانوان؛

ساناز رجبی : رقبای اصلی تیم ملی هندبال زنان، قزاقستان و ازبکستان هستند

  • کد خبر : 62348
  • 09 تیر 1400 - 16:14
ساناز رجبی : رقبای اصلی تیم ملی هندبال زنان، قزاقستان و ازبکستان هستند
ملی پوش هندبال ضمن اشاره به تمرین در کنار بازیکن روسی گفت شرایطی فراهم‌ شده تا بازیکنان ما حس تقابل با قزاقستان و ازبکستان را داشته باشند.

به گزارش ” آی‌دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال بانوان در تهران و در تالار هندبال شهید قاسم سلیمانی فدراسیون از روز شنبه ۵ تیر ماه آغاز شده است.

این اردو با شرکت ۲۹ بازیکن زیر نظر کادرفنی تیم ملی جهت حضور قدرتمند در رقابت های هندبال قهرمانی اسیا به میزبانی کره جنوبی قهرمانی جهان برگزار می شود.

ساناز رجبی ملی پوش با تجربه هندبال بانوان که در پست گوش راست و پخش زن برای تیم ملی بازی می کند همراه با تیم اشتاد سازه مشهد در سال ۹۹ عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد. وی در گفت وگو با خبرنگار ما پیرامون اردوی تیم ملی اظهار داشت؛

نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال در شهر مشهد مقدس با شرکت ۶۰ بازیکن در قالب دو گروه ۳۰ نفره برگزار شد که بازیکنان زیر نظر کادر فنی ابتدا تست آمادگی جسمانی و سپس تست های فنی را پشت سرگذاشتند.

وی افزود؛ دومین اردوی تیم ملی از پنجم تیرماه در تهران اغاز شده است که خروجی اردوی اول و تعداد ۲۹ بازیکن هستند که در تالار هندبال تهران تمرینات خود را در دو نوبت صبح و عصر پیگیری می کنیم.

ملی پوش باشگاه اشتاد سازه مشهد با اشاره به رقبای تیم ملی هندبال در رقابت های قهرمانی آسیا بیان کرد؛ رقبای اصلی ما جمهوری استقلال یافته از شوروی یعنی کشورهای قزاقستان و ازبکستان هستند که تیم های قدرتمندی در حوزه زنان دارند.

رجبی همچنین تصریح کرد: همدلی و تلاش بازیکنان با تکیه بر تفکرات و اندیشه های کادر فنی به دنبال کسب بهترین نتیجه برای هندبال بانوان ایران هستیم و باتوجه به افزایش سهمیه هندبال زنان آسیا به شش تیم برای حضور در مسابقات  قهرمانی جهان، هم قسم شدیم تا این اتفاق بزرگ را رقم بزنیم.

ساناز رجبی که سابقه حضور چندین ساله را همراه با تیم ملی در کارنامه دارد و نامزد برترین بازیکن پست گوش راست آسیا نیز شده است در رابطه با حضور بازیکنان خارجی از روسیه در اردوی تیم ملی هندبال بانوان خاطر نشان کرد؛ دو بازیکن روسی که جذب باشگاه اشتاد سازه مشهد شدند از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

ملی پوش هندبال زنان تصریح کرد: باید پذیرفت که سطح آنها بالاتر از هندبال ایران است و تمرین کردن در کنار این بازیکنان شرایط را مهیا می کند تا ما حس بازی مقابل قزاقستان و ازبکستان را تجربه کنیم. این انگیزه می تواند کمک خوبی برای بازیکنان حاضر در اردو باشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=62348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.