15

قایقرانی رویینگ جوانان آسیا / بیداد برنز گرفت ؛ فروغ و کیمیا نقره ای شدند

  • کد خبر : 6249
  • 09 تیر 1397 - 16:21
قایقرانی رویینگ جوانان آسیا / بیداد برنز گرفت ؛ فروغ و کیمیا نقره ای شدند

پرونده حضور تیم ملی قایقرانی رویینگ جوانان دختر ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی با کسب 2 مدال نقره و یک مدال برنز بسته شد و 4 نفره ایران با دست پر به کار خود پایان داد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رقایت های قایقرانی رویینگ جوانان آسیا در حالی به خط پایان خود رسید که دختران ایران در این مسابقات در بخش 4 نفره ، دو نفره و تک نفره همانند دوره قبل در بین برترین های قاره کهن قرار گرفتند.

پس از این که تیم 4 نفره ایران با هدایت سولماز عباسی و با ترکیب هانیه بیداد ، کیمیا زارعی ، فروغ آقا بالا زاده و اسرا جوانمردی در مسابقات 4 نفره به مدال نقره رسید نوبت به هانیه بیداد رسید تا در فینال تک نفره برای کسب مدال طلا رقابت کند.

هانیه بیداد در نبرد پایانی ، در رقابت با حریفانی از تایلند، چین، کره، ِژاپن و چین تایپه با زمان ۸:۳۴.۱۴۷ دقیقه پس از نمایندگان چین و ژاپن از خط پایان عبور کرد و با کسب رتبه سوم آسیا مدال برنز را بر گردن آویخت.

در روئینگ دونفره  تیم ایران متشکل از کیمیا زارعی و فروغ آقابالازاده در رقابت با حریفانی از چین، ژاپن، ازبکستان، هنگ کنگ و تایلند با زمان ۷:۴۲.۹۳۷ دقیقه در رده دوم قرار گرفت و موفق به کسب مدال نقره شد. در این رقابت پاروزن چین اول شد و نماینده ژاپن در رده سوم قرار گرفت.

بدین ترتیب در پایان مسابقات روئینگ قهرمانی جوانان آسیا در چونگجو کره جنوبی پاروزنان کشورمان با کسب ۲ مدال طلا، ۲ نقره و ۱ برنز به کار خود پایان دادند که سهم دختران ایران 2 نقره و یک برنز بود.

این مدال ها ، حاصل هفته ها و ماه ها تمرین و سختی بود. دخترها از زندگی شخصی خود ، تحصیل و وطن مادری برای این مدال ها مایه گذاشتند. در این میان هانیه بیداد پاییز امسال در آرژانتین برای رقابت در المپیک جوانان به آب می زند.

هانیه بیداد پس از کسب برنز آسیا در صفحه شخصی اش تاکید کرد لیاقت او و هم تیمی هایش طلا بوده اما خدا را شاکر است که با وجود همه سختی ها شرمنده مربیان و خانواده اش نشده است. بیداد از زحمات سولماز عباسی مربی تیم ملی رویینگ جوانان قدردانی کرده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=6249

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.