13
با فاصله و کاملا بی رقیب

ماندانا دهقان قهرمان دوچرخه سواری تایم تریل زنان کشور شد

  • کد خبر : 62584
  • 12 تیر 1400 - 9:50
ماندانا دهقان قهرمان دوچرخه سواری تایم تریل زنان کشور شد
ماندانا دهقان لژیونر دوچرخه سواری زنان ایران در رقابت با حریفان در روز گرم پارک سرخه حصار، قهرمان دوچرخه سواری تایم تریل زنان کشور شد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ روز دوم و پایانی مسابقات دوچرخه سواری جاده قهرمانی کشور روز جمعه ۱۱ تیر ۱۴۰۰ در پارک جنگلی سرخه حصار در شرق تهران برگزار شد و چهره اول این مسابقات، ماندانا دهقان بود.

چهره مطرح و پرتلاش دوچرخه سواری ایران که لژیونر این رشته نیز به حساب می‌آید مسیر ۲۳ کیلومتری ماده تایم تریل انفرادی را در زمان ۲۳ دقیقه و ۱۰ ثانیه و ۹۴ صدم ثانیه طی کرد و به مقام قهرمانی رسید.

این قهرمانی درست ۲۴ ساعت پس از نایب قهرمانی او در مسابقات جاده پس از سمیه یزدانی به دست آمد اما در تایم تریل، دهقان از سمیه یزدانی پیشی گرفت. یزدانی زمان ۳۲ دقیقه و ۱۸ ثانیه و ۶۸ صدم ثانیه را ثبت کرد.

رتبه سوم تایم تریل انفرادی بزرگسالان به ساجده سیاحیان رکابزن جوان و اهل گلپایگان رسید. او با زمان ۳۲ دقیقه و ۳۶ ثانیه و ۳۶۸ هزار ثانیه در رتبه سوم این ماده قرار گرفت.

در رده سنی جوانان، آآریاناریانا ولی نژاد مسیر ۱۰ کیلومتری مسابقه را زمان ۱۴ دقیقه و ۷ ثانیه و ۷ صدم ثانیه طی کرد و همانند مسابقات جاده قهرمان شد. حنانه دادگر و ساناز ایرانمنش دوم و سوم شدند.

در مسابقات رده سنی امید، ساجده سیاحیان به مقام نخست رسید و زمان ۳۲ دقیقه و ۳۶ ثانیه و ۳۶۸ هزار ثانیه را به ثبت رساند. پارمیدا نیک فر و بهاره عرب دوم و سوم شدند.

با احتساب نتایج به دست آمده در مسابقات دوچرخه سواری جاده بانوان کشور که پنج شنبه برگزار شد، تیم هیئت دوچرخه سواری استان تهران در رده سنی بزرگسالان و امید عنوان نخست را از آن کرد.

تیم‌های هیئت دوچرخه سواری استان‌های البرز و اصفهان به ترتیب دوم و سوم شدند. بدین ترتیب پرونده مسابقات دوچرخه سواری جاده قهرمانی کشور بسته شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=62584

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.