شلیک به عقاید | یادداشتی درباره راه سپاهان به ناکجا آباد | IWSPORTS | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
15
به بهانه کسر قرارداد راضیه جانباز به جرم پرسپولیسی بودن

شلیک به عقاید | یادداشتی درباره راه سپاهان به ناکجا آباد

  • کد خبر : 62633
  • 12 تیر 1400 - 19:48
شلیک به عقاید | یادداشتی درباره راه سپاهان به ناکجا آباد
یادداشتی درباره روش باشگاه سپاهان در مواجهه با بازیکنانی که دلبستگی به نام دیگری دارند و در نکوهش شلیک به عقاید که نسخه ای است بی فایده. چنان که در گذشته. چنان که در آینده.

حامد اسماعیلی – آژانس ورزش زنان ایران: راضیه جانباز بازیکن تیم هندبال سپاهان بوده به مدت یک فصل. پیش از این فصل، هیچ ربطی به سپاهان نداشته و بعد از این هم احتمالاً نخواهد داشت.

عده‌ای در ساختمان باغ فردوس نشسته‌اند و این توهم را در ذهن خود می‌پرورانند که هر کس قدم در این باشگاه می‌گذارد باید جسم و جان و جودش سپاهان باشد.

از نظر این افراد، کسی که در تیم هندبال سپاهان عضویت پیدا می‌کند باید به تیم‌های فوتبال و ووشو و شمشیربازی سپاهان هم تعهد عاطفی بدهد وگرنه با کسر قرارداد، کمیته انضباطی و تحمل دشنام در فضای مجازی مجازات خواهد شد.

در این صورت، امیر قلعه نویی سرمربی فصل گذشته سپاهان نیز باید هر هفته در کمیته انضباطی حاضر می‌شد و نصف مبلغ قرارداد او نیز کسر می‌شد. چرا چنین نشده؟ چون او امیر قلعه نویی بود و این، راضیه جانباز. چون زورشان به امیرخان نمی‌رسید و به راضیه جانباز می‌رسد.

زور باشگاه سپاهان به مهرداد محمدی می‌رسید که می‌گفت از اول پرسپولیسی بوده؟ خونش را که در اصفهان عوض نکردید که بخواهد از عشق همیشگی‌اش دست بکشد؟

ای کاش وسیله‌ای اختراع می‌شد و سردر باغ فردوس می‌گذاشتید تا بدانید چند نفر از بازیکنان و عوامل و آدم‌های این باشگاه، ارتباط قلبی با سرخابی‌ها دارند یا همگی دل در گرو سپاهان نهاده‌اند.

دوستانه و شفاف به سپاهان می گویم که از کم کردن قرارداد و محبوس کردن عقاید چیزی گیرتان نمی‌آید جز این که کارنامه باشگاهی که می‌تواند باشگاه بزرگی باشد را سیاه می‌کنید؟ حیف این همه افتخار نیست؟ به خاطر سپاهان و حرمتش، کمی حرفه‌ای و مردم دار باشید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=62633
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 5
  1. بازیکن حرفه ای باید اخلاق حرفه‌ای داشته باشه مهرداد محمدی هم بی اخلاقی نکرد هیچوقت همیشه هم محبوبه تو اصفهان همون‌طور که الان مصلح و رفیعی دارن بدون مشکل تو تیم فوتبال بازی میکنند با اینکه قبلاً تو اون تیم بودن پس بجای توجیه بی اخلاقی رفتارشونو درست بکنند

  2. شما خواهشا خفه نون به نرخ روز خور باشگاه سپاهان میتونه به شما فوضولا هم نیومده فقط بسوزید😂😂😂😂😂😂

  3. چرت نوشتید

  4. نویسنده ی لنگی!
    نویسنده ی رنگی نویسه محترم باشگاه بارسلونا هم سال ۲۰۱۵ بازیکنی ب نام گواردیولا رو بخاطر توییت های گذشتش اخراج کرد و قراردادشو فسخ کرد چون نوشته بود من یک کاتالانم ولی عاشق رئال این ادعای بنده رو میتونید خیلی راحت تو گوگل سرچ کنید شاید خیلیا به خاطر قدرت رسانه و رسانه میلی طرفدار تیم های دیگه باشن ولی ورزشکار حرفه ای هستن و اون طرفداری رو پست استوری نمیکنن چون حرفه این!برعکس این خانومه کاملا غیر حرفه ای در ضمن شما اگه قدرت تصمیم گیری واسه باشگاهی چون سپاهان رو داشتی الان خودتو توی این متنا تخلیه نمیکردی💛زنده باد سپاهان کبیر

  5. 🔻در مقابل فهمیدن مقاومت نکن….
    خانم راضیه جانباز :
    کسی که در مقابل فهمیدن و درک کردن مقاوت میکند جز خودت که ان هم دلیلش کاملا مشخص است هواداران سپاهان نیستند…
    شما اینقدر درک و فهمش برایتان سخت است که اصلا بحث ما #هواداران سپاهان « #علاقه » شما از تیم رغیب فوتبالی سپاهان #نیست بلکه حرف هواداران باشگاه سپاهان این است که چرا بازیکنی که خود را یک سلبرتی ورزشی میداند اینقدر فرهنگ #اخلاق_حرفه_ای را رعایت نمیکند آن هم در صورتی که در باشگاهی قرار داد رسمی دارید و این باشگاه در رشته فوتبال با همین #لباس رغیب تیم دلخواه شما است حمایت و علاقه #شخصی خودتون را ابراز میکنید که موجب مکدر خاطر کردن هزاران هوادار باشگاهی که در آن بازی میکنید میشید!!؟
    یعنی اینکه در لباس سپاهان باشید و مسائل اخلاق حرفه ای را رعایت کنید تا این حد برای شما #درکش سخت است !!!؟
    قطعا بازیکنان غیر بومی دیگری نیز همچون خانم #نیوشا_مرادبخش را میتوان نام برد که هوادار #استقلال است اما ایشان ضمن #رعایت_اخلاق_حرفه‌ای و احترام به هواداران باشگاه سپاهان هیچگونه حواشی از خودشان نشان ندادند و بدون حاشیه سازی و بی احترامی به هواداران سپاهان خیلی خوب نشان دادند که #الگوی_مناسب برای بازیکنان ی هستند که مثل شما شما طرفدار دیگر تیمهای رقیب سپاهان هستند که میتوان نام برد اما بسیار متفاوت با شما رفتار کردند.
    خانم پرحاشیه « راضیه جانباز» پس بجای #فرار_به_جلو کردن کمی #اخلاق_حرفه_ای را رعایت کنید.
    بحث ما اصلا علاقه مندی شما به تیم #پیروزی نیست ؛ بلکه ابراز بیان آن وقتی هنوز نام باشگاه سپاهان را در #صفحه_اینستاگرام خود زدید اینگونه با رعایت نکردن اخلاق حرفه ای به باشگاه وهواداران سپاهان بی احترامی میکنید.
    #پ.ن : این شما نبودید که تمایل نداشتید با سپاهان تمدید کنید بلکه با دستور مستقیم جناب ساکت بود که باشما قطع همکاری کنند.
    🔻 برای جذب فالور حاضرید دست به هرگونه حاشیه سازی بشید.
    #راضیه_جانباز #بازیکن_پرحاشیه #هندبال_بانوان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.