14

اولویت خانم گل لیگ برتر : زهرا قنبری همچنان یار وفادار بم

  • کد خبر : 6321
  • 10 تیر 1397 - 17:53
اولویت خانم گل لیگ برتر : زهرا قنبری همچنان یار وفادار بم

در حالی که لیگ برتر فوتبال بانوان دوران تعطیلات پایان فصل خود را سپری می کند زهرا قنبری خانم گل لیگ برتر احتمالا تصمیمی بر تغییر تیم نخواهد داشت.

به گزارش“ آی دبلیو اسپورتس” ؛ لیگ برتر فوتبال بانوان 96 با قهرمانی شهرداری بم پایان یافت و زهرا قنبری ، مهاجم ملی پوش شهرداری بم ، خانم گل لیگ برتر بود.

زهرا قنبری که به تدریج به یک بازیکن باتجربه تبدیل می شود در لیگ 97 احتمالا باز هم با پیراهن شهرداری بم به میدان می رود و اولویت او برای انتخاب تیم ، باقی ماندن در تیم قهرمان است.

وفاداری قنبری به شهرداری بم احتمالا بار دیگر این تیم را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی معرفی می کند اما سوال این است که اگر تیم های دیگر لیگ به زهرا پیشنهاد دهند ، او بم را ترک نمی کند؟

قنبری در این باره به آی دبلیو اسپورتس می گوید: برای همه بازیکنان این مسئله مهم است که در تیمی بازی کنند که خوش حساب باشد. شما نمی توانید این خوش حسابی را در هر تیمی پیدا کنید. به همین دلیل است که بازیکنان لیگ با وجود پیشنهاداتی که دارند ، به شهرداری بم به عنوان یک پیشنهاد ویژه نگاه می کنند.

خانم گل لیگ می افزاید : همیشه دوست دارم در تیمی بازی کنم که مدعی قهرمانی باشد و به تعهدات مالی اش هم عمل کند. این شرایط در بم فراهم است حتی اگر بم ، امکانات شهرهای بزرگ و صنعتی را نداشته باشد.

زهرا البته از پیشنهاداتی می گوید که هر سال پیش از آغاز لیگ دارد اما اعتماد به این که به قول ها و وعده ها از سوی آن تیم ها عمل می شود بسیار دشوار است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=6321

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.