12
گفت‌وگو با مدیرعامل باشگاه شهرداری سیرجان

مهدی جهانشاهی: حضور در جام باشگاه‌های آسیا یک شروع فوق‌العاده برای فوتبال زنان است

  • کد خبر : 63503
  • 27 تیر 1400 - 13:03
مهدی جهانشاهی: حضور در جام باشگاه‌های آسیا یک شروع فوق‌العاده برای فوتبال زنان است
مدیر عامل تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان حضور این تیم در جام باشگاه های زنان آسیا را به فال نیک گرفت و گفت که نقطه قوت این تیم انگیزه است.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ تیم زنان شهرداری سیرجان پس از قهرمانی در لیگ برتر فوتبال زنان توانست جواز حضور در مسابقات آسیایی را به عنوان اولین تیم تاریخ فوتبال زنان ایران کسب کند.

مهدی جهانشاهی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس اظهار کرد: پس از ارسال الزامات و مدارک تیم سیرجان به عنوان قهرمان کشور، تاییدیه حضور در این تورنمنت آسیایی را به عنوان اولین باشگاه زنان ایران به دست آوردیم.

مدیرعامل باشگاه شهرداری سیرجان ادامه داد: این مسابقات از ۱۶ آبان در کشور اردن برگزار خواهد شد و یک هفته بیشتر طول نخواهد کشید. قطعا مسئولین سازمان لیگ هماهنگی‌های لازم را انجام خواهند داد تا بازی‌های آسیایی با لیگ داخلی کشور تداخل پیدا نکند.

وی با بیان اینکه تیم سیرجان چندین بازیکن و مربی در رده‌های مختلف تیم ملی دارد افزود: پیش‌بینی ما برای شروع تمرینات از ابتدای شهریور ماه، حدود ۵۰ روز قبل از شروع مسابقات است؛ به دلیل رفت و آمد بازیکنان تمرینات ما بعد از وقفه ملی آغاز خواهد شد.

جهانشاهی در ادامه به قراردادها پرداخت و گفت: یک مورد اتمام قرارداد در تیم داریم که هنوز در مورد تمدید آن با شخص بازیکن صحبتی صورت نگرفته است. همچنین با توجه به استراتژی باشگاه، امسال هم به دنبال جذب استعدادهای کم سن و سال خواهیم بود و اقدامات لازم جهت پشتیبانی از تیم را انجام خواهیم داد.

مدیر عامل باشگاه سیرجان ادامه داد: ما یکی از تیم‌های کم هزینه نسبت به بقیه مدعیان هستیم. سال گذشته کل قراردادهای بازیکنان و کادر جمعا ۸۵۰ میلیون تومان بود. به‌طوری که در کلیه قراردادها مبلغ توافق با کسی به ۱۰۰ میلیون تومان هم نمی‌رسید.

او با بیان اینکه خرج اضافی مبنی بر جذب بازیکنان نخواهد کرد، متذکر شد: در مسابقات پیش رو با تمرکز به آماده‌سازی خواهیم پرداخت. این نکته که چون ما در آسیا هستیم باید بیش از اندازه برای جذب بازیکن یا پشتیبانی خاصی از تیم هزینه کنیم، در برنامه هایمان وجود ندارد.

جهانشاهی در ادامه تصریح کرد: نقطه قوت ما انگیزه ماست. ما یک تیم ناشناخته هستیم و ظرفیت شگفتی‌سازی داریم. به اضافه اینکه در جامعه منتظر دیدن پتانسیل باشگاه‌های زنان هستند تا حد و اندازه آنها را بدانند. همین، به ما انگیزه مضاعف می‌دهد؛ یک شروع فوق‌العاده برای زنان کشور.

قهرمان کشور ایران در گروه‌B این دوره از مسابقات باید به مصاف قهرمان کشورهای هند، ازبکستان و اردن برود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=63503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.