13
گفتگو با سرمربی تیم هندبال اشتادسازه مشهد

اشتادسازه جوان می‌شود | شافعیان: ۴ ماه است که تیم را بسته‌ایم

  • کد خبر : 63596
  • 29 تیر 1400 - 8:00
اشتادسازه جوان می‌شود | شافعیان: ۴ ماه است که تیم را بسته‌ایم
نشمین شافعیان سرمربی تیم هندبال اشتادسازه مشهد تاکید کرد لیگ برتر هندبال بانوان ۱۴۰۰ چهره جدیدی از قهرمان فصل گذشته خود خواهد دید.

به گزارش ” آی دبلیو اسپورتس ” آژانس ورزش زنان ایران، تیم هندبال اشتادسازه مشهد در ۲ سال اخیر با هدایت نشمین شافعیان جام قهرمانی لیگ برتر هندبال بانوان را بالای سر برده است.

با این وجود، اکنون شافعیان می‌گوید دوره تغییر در تیم قهرمان فرا رسیده است و هندبال ایران در لیگ آینده شاهد نمایش چهره‌ای متفاوت از این تیم خواهد بود.

نشمین شافعیان در گفتگو با آژانس ورزش زنان ایران در این باره گفت: اشتادسازه اسفند ۹۹ بسته شده است و در حال حاضر برخی نفرات در اردوی ملی هستند. استارت کار ما از ۱۵ مرداد زده می‌شود البته اگر برنامه باشگاهی با تیم ملی تداخل نداشته باشد.

وی با بیان این که ساختار تیم تغییر کرده است گفت: برخی بازیکنان از تیم جدا شده‌اند و با باشگاه‌های دیگر صحبت کرده‌اند. تیم ما جوان‌تر شده و اشتاد سازه ۱۴۰۰ تیمی متشکل از بازیکنان جوان و بازیکنان باتجربه خواهد بود.

سرمربی تیم هندبال اشتاد سازه درباره حضور افسانه دهقانی به عنوان نایب رییس جدید فدراسیون هندبال گفت: استارت کار نایب رییس فدراسیون با تشکیل تیم بزرگ‌سالان بود و تیم ملی پس از ۴ سال در این مسابقات شرکت می‌کند و این شروع خوبی است.

شافعیان با تاکید بر این که در نخستین سال حضورش در مشهد شناختی نسبت به اشتاد سازه نداشته تاکید کرد: اشتاد سازه پیش از آن دوران، تیم قدرتمندی نبود اما طی ۲ سال گذشته، اشتاددسازه باشگاهی حرفه‌ای و منضبط بود و آرامش خاطر را برای بازیکنان و کادر فراهم کرد.

وی ادامه داد: باشگاه اشتاد سازه اسفند ماه ۹۹ تمام مطالبات را تسویه کرد و امسال برای سومین سال متوالی با اشتادسازه هستم و تا زمانی که از سوی باشگاه، مثمر ثمر تشخیص داده شوم در خدمت باشگاه هستم.

russian-handball-players-in-iranیولیا تاران کاترینا میخایلووا به تیم هندبال بانوان اشتاد سازه پیوستند نشمین شافعیان سعید حسامی

سرمربی تیم هندبال اشتاد سازه به وضعیت جسمانی سعید حسامی مدیر عامل باشگاه اشتاد سازه هم اشاره کرد و گفت: شرایط جسمانی ایشان پایدار نیست اما با توجه به مراقبت‌های پزشکی امیدوارم کسالت ایشان به سرعت رفع شود. ایشان حامی بزرگی هم برای هندبال و هم ورزش استان خراسان رضوی هستند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=63596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.