11
سرمربی تیم ملی بسکتبال زنان در گفت‌وگو با آی دبلیو اسپورتس؛

متشرعی : پورحیدری به خاطر تجربه‌اش دعوت شد | حضور زمان پور پیشنهاد خودم بود

  • کد خبر : 63604
  • 29 تیر 1400 - 10:00
متشرعی : پورحیدری به خاطر تجربه‌اش دعوت شد | حضور زمان پور پیشنهاد خودم بود
شایسته متشرعی گفت که در انتخاب اعضای نیمکت تیم ملی دخیل نیست و دلایل دعوت از بازیکنانی که در لیگ بازی نکرده‌اند را نیز بیان کرد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ تیم ملی بسکتبال زنان ایران قرار است آبان ماه در سطح B کاپ آسیا در اردن مسابقه دهد و به همین منظور اردوی نخست تیم ملی از اوایل مرداد آغاز خواهد شد.

اعلام فهرستی ۲۴ نفره از بازیکنان به همراه ترکیب نیمکت تیم ملی، انتقاداتی را در همین گام اول متوجه تیم ملی و فدراسیون بسکتبال کرده و اکنون نفر اول نیمکت تیم ملی در این باره توضیحاتی داده است.

شایسته متشرعی در گفتگو با آژانس ورزش زنان ایران می‌گوید: با تلاش و برنامه ریزی فنی در اردوها و کار کردن روی هماهنگی بازیکنان قدیمی و جدید می‌توان نتیجه خوبی کسب کرد و به حضور مثبت و درخشان در کاپ آسیا، امیدوارانه نگاه کرد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره کادر تیم ملی اظهار کرد: حضور آزاده زمان پور پیشنهاد خودم بود و خوشبختانه ایشان هم از حضور در کادر تیم ملی استقبال کردند. سابقه درخشان وی از زمان حضور مشترک ما در مسابقات قهرمانی غرب آسیا نمود داشته است.

او در خصوص انتقاد به دعوت از عسل پور حیدری، بازیکنی که در لیگ بازی نکرده و تبدیل به عضو دائمی فهرست تیم ملی شده گفت: اساس کار ما بر مبنای احترام به بازیکنان باتجربه‌ای است که سال‌های قبل در تیم ملی حضور داشتند. ضمن این که به دنبال جوان گرایی تدریجی نیز هستیم. پور حیدری دعوت شد چون ممکن است تجارب او به کار تیم بیاید.

متشرعی با اشاره به دعوت از دو بازیکن زیر ۱۸ سال مستعد به تیم ملی بیان کرد: باید به جوانان فرصت حضور در عرصه را بدهیم البته یک جوان مستعد ما به نام فاطمه آقازادگان مصدوم است و غیر از او، گلشید امیدیان هم به دلیل آسیب دیدگی نمی‌تواند به تیم ملحق شود.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در واکنش به این که تیم ملی بدن‌ساز ندارد اما کمک سرپرست دارد متذکر شد: نمی‌شود تیم ملی بدون مربی بدن‌ساز باشد. گزینه‌هایی داریم و یک مربی بدن‌ساز مناسب معرفی خواهد شد.

وی با بیان اینکه دخالتی در چینش اعضای غیر فنی کادر ندارد تصریح کرد: فدراسیون این کار را انجام می‌دهد اما تا آن جا که می دانم پست کمک سرپرست، در آیین نامه‌های ابلاغی قاره‌ای دیده شده و این طور نیست که فدراسیون بسکتبال، خودش این پست را تعریف کرده باشد. با این حال، مسئولیت پاسخگویی در این مورد با فدراسیون است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=63604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.