17
Lady in Blue در لیگ یک

شهرداری قزوین از حضور در لیگ برتر بسکتبال کناره گیری کرد

  • کد خبر : 63678
  • 30 تیر 1400 - 16:07
شهرداری قزوین از حضور در لیگ برتر بسکتبال کناره گیری کرد
با اعلام افسانه حسن نایبی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری قزوین این تیم از حضور در لیگ برتر بسکتبال بانوان کناره گیری کرد و در فصل پیش رو در لیگ یک، حاضر خواهد شد.

افسانه حسن نایبی در گفتگو با “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران درباره وضعیت تیم بسکتبال شهرداری قزوین اظهار کرد: با تصمیم اعضای شورای جدید شهر در مورد فعالیت تیم های ورزشی شهرداری، مقرر شد تیم بسکتبال زنان به جای لیگ برتر بسکتبال، در دسته اول حضور داشته باشد.

او ادامه داد: به دلیل شرایط اقتصادی پیچیده موجود و نبود اسپانسر، شهرداری قزوین قادر به هزینه در لیگ برتر بسکتبال زنان نیست و چاره ای جز بازگشت به لیگ یک نداریم.

نایبی گفت: اعضای شورای دوره پنجم قزوین، در سه سال گذشته تیم بسکتبال را حمایت کردند و حاصل این حمایت قهرمانی قزوین در لیگ یک بسکتبال بانوان، صعود به لیگ برتر و نمایشی شایسته در لیگ برتر بود.

چهره خوشنام بسکتبال ایران تصمیم برای حضور در لیگ یک را حاصل جلسه ای دانست که شهرداری قزوین اخیرا با اعضای شورای شهر داشته و ظاهرا راهی برای حفظ تیم در لیگ برتر وجود نداشته است.

به گفته افسانه حسن نایبی، قرار نیست در ترکیب نفرات شهرداری قزوین تغییرات اساسی صورت گیرد و استخوان بندی همان تیم لیگ برتری در دسته یک ۱۴۰۰ نیز حفظ خواهد کرد.

نایبی در این باره گفت: اغلب بازیکنان ما بومی هستند و امسال تغییرات محدودی در ترکیب تیم داریم. در بازگشت به دسته یک، باید از اعتبار بسکتبال قزوین دفاع کنیم چنان که در ۲ سال اخیر، در این مسیر قرار داشته ایم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=63678

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.