12
یک کاستاریکایی وارد جدول شد

کیانی و کیمیا علیزاده دوباره حریف هم شدند | بهشت یا دوزخ؛ این مبارزه برزخ ندارد

  • کد خبر : 63687
  • 30 تیر 1400 - 16:48
کیانی و کیمیا علیزاده دوباره حریف هم شدند | بهشت یا دوزخ؛ این مبارزه برزخ ندارد
با اعلام فدراسیون جهانی تکواندو، یک تکواندوکار کاستاریکایی به جای نماینده کرونایی شیلی به توکیو فراخوانده شد تا جدول وزن منهای ۵۷ المپیک بدون تغییر بماند و ناهید کیانی و کیمیا علیزاده دوباره حریف هم شوند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ جدول ۱۷ نفره وزن منهای ۵۷ کیلوی تکواندو زنان در المپیک، ۱۷ نفره باقی ماند و این یعنی، مبارزه ناهید کیانی و کیمیا علیزاده به قوت خود باقی خواهد بود.

ساعتی پیش بود که اعلام شد با توجه به تست مثبت کرونای نماینده شیلی در این وزن، مسابقات این وزن با 16 نفر برگزار می‌شود که در آن صورت ناهید کیانی باید حریف جید جونز نامدار می‌شد.

اکنون در تازه‌ترین خبر اعلام شده، فدراسیون جهانی تکواندو از لیندا آلوارز نماینده کاستاریکا خواسته است بلافاصله خود را به توکیو برساند و وارد جدول منهای ۵۷ کیلوی المپیک شود.

این موضوع هر اندازه آلوارز را خوشحال کرده اما امروز سبب سردرگمی تکواندوکاران حاضر در توکیو شده است. بدین ترتیب جدول این وزن، همان جدول اولیه خواهد بود.

بنابراین ناهید کیانی از ایران در آغاز راه با کیمیا علیزاده از تیم پناهندگان مسابقه می‌دهد. مسابقه‌ای که برای ناهید کیانی ممکن است مهم‌ترین مبارزه دوران حرفه‌ای اش باشد.

پیروزی ناهید کیانی او را نزد مقامات دولتی ورزش کشور در حد یک قهرمان ملی بالا خواهد برد و شکست او، ممکن است تبعات سنگینی نه تنها برای کیانی که برای همه افراد درگیر با موضوع مهاجرت کیمیا علیزاده داشته باشد.

این مسابقه، مسابقه‌ای نیست که فدراسیون تکواندو، کمیته المپیک و وزارت ورزش به چشم یک مسابقه معمولی به آن نگاه کنند. برزخی برای آن وجود ندارد. یا بهشت است و یا دوزخ.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=63687

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.