12
کار از دست برگزار کنندگان المپیک در رفته است

رژه کاروان ایران در المپیک توکیو | لباس فیروزه ای حذف نشد

  • کد خبر : 63759
  • 01 مرداد 1400 - 16:48
رژه کاروان ایران در المپیک توکیو | لباس فیروزه ای حذف نشد
رژه کاروان ایران در افتتاحیه المپیک توکیو انجام شد. مردان و زنان کاروان ایران از مقابل جایگاه عبور کردند و عجیب ترین موضوع، استفاده از لباس فیروزه ای زنان با وجود اعلام تغییر البسه بود.

به گزارش “آی دبلیو اسپوراتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ مراسم رژه افتتاحیه المپیک توکیو امروز برگزار شد و کاروان ایران همانند سایر کشورهای شرکت کننده در این مراسم که بدون خضور تماشاگر و تنها با حضور مقامات به عنوان بازدید کننده، برگزار شد رژه رفت.

هانیه رستمیان همراه با صمد نیکخواه بهرامی پرچمداران ایران بودند که همراه با هم، پرچم سه رنگ ایران را حمل کردند. نکته عجیب اما مربوط به لباس هایی بود که دختران ورزشکار در این مراسم استفاده کردند.

در شرایطی که اعلام شده بود در جهت احترام به نظر عمومی، لباس های فیروزه ای رنگ از البسه دختران المپیکی حذف می شود، اما در عین ناباوری همان لباس ها در رژه المپیک برای دختران کاروان مورد استفاده قرار گرفت.

مسئله دیگر مربوط به نظم تیم های شرکت کننده بود و نشان داد کار از دست مسئولان برگزاری المپیک توکیو خارج شده است. درست در روزی که تعداد مبتلایان به کووید 19 در دهکده المپیک سه رقمی شد، هر کاروان هر تعداد ورزشکار و مربی که صلاح دانسته بود به رژه آورد.

برای مثال کاروان ایتالیا به قدری عریض و طویل بود که هیچ شباهتی به حضور در یک مراسم تحت کرونا نداشت و پروتکل ها توسط افراد کمی رعایت شد. برخی کاروان ها حتی ماسک هم نزده بودند و ماسک کاروان ایران ناهماهنگ بود.

در ترکیب کاروان ایران، تغییرات اعلام نشده حاکی از وضعیت حاکم اداره برگزاری تورنمنت بود به طوری که ترکیب کاروان در مراسم رژه چیزی نبود که پیش از این از سوی کمیته ملی المپیک اعلام شده بود.

با برگزاری مراسم افتتاحیه، المپیک رسما برای ایران آغاز می شود. در کاروان 67 نفره ایران 10 دختر ورزشکار حضور دارند که البته 7 نفر آن ها به توکیو رسیده اند و نازنین ملایی در رویینگ نیز از صبح جمعه کار خود را آغاز کرده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=63759

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.