16
قایقرانی رویینگ المپیک توکیو

رقبای نازنین ملایی در یک چهارم نهایی | ملایی به ستاره نیوزیلندی خورد

  • کد خبر : 63879
  • 02 مرداد 1400 - 18:00
رقبای نازنین ملایی در یک چهارم نهایی | ملایی به ستاره نیوزیلندی خورد
نازنین ملایی نماینده قایقرانی رویینگ ایران بامداد یکشنبه سوم مرداد در مرحله یک چهارم نهایی المپیک توکیو به آب خواهد زد. اکنون ۵ حریف او معرفی شده‌اند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ رقابت های رویینگ بازی های المپیک توکیو بامداد یکشنبه 3 مرداد به وقت تهران ادامه می یابد و از ساعت 7 صبح، نازنین ملایی نماینده ایران رقابت خود را در یک چهارم نهایی برگزار می کند.

در این مرحله، قایقرانان در 4 گروه 6 نفره با هم مسابقه می دهند و از هر گروه، سه نفر اول به نیمه نهایی A و B صعود می کنند و سایر نفرات در  ادامه مسابقات در نیمه نهایی C و D مسابقه خواهند داد.

کنیا لاچوگا از مکزیک، اما توویگ از نیوزیلند، جینین گملین از سوییس، میک دیکمن از نامیبیا و ای تینگ هوانگ از چین تایپه حریفان ملایی در یک چهارم نهایی هستند.

اما توویگ نیوزیلندی شانس اول قهرمانی در این گروه است. او در میان تمامی نفرات حاضر در دور مقدماتی بهترین رکورد را کسب کرده بود و آشکارا شانس مدال است.جینین گملین سوییسی نیز در جدول مقدماتی هشتمین نفر از نظر رکورد بود و ملایی کار سختی برای رقابت با او دارد.

لچوگا و دیکمن هم از نظر رکورد نفرات 13 و 15 بودند و نازنین ملایی با رکوردی که او را نفر شماره 17 دور مقدماتی کرد می تواند رقیبی جدی برای آن ها باشد. نازنین ملایی روی کاغذ حتی برای سوم شدن در گروه و رسیدن به نیمه نهایی A و B شانس دارد.

با این وجود، اتفاقات مسیر آبی و عملکرد هر 6 ورزشکار تعیین کننده است و ممکن است نازنین ملایی را به یک شگفتی ساز تبدیل کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=63879

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.