پایان مرحله اول لیگ دوچرخه سواری جاده ؛ درخشش سیاحیان و دهقان | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
13

پایان مرحله اول لیگ دوچرخه سواری جاده ؛ درخشش سیاحیان و دهقان

  • کد خبر : 6428
  • 13 تیر 1397 - 21:24
پایان مرحله اول لیگ دوچرخه سواری جاده ؛ درخشش سیاحیان و دهقان

روز دوم از مرحله اول لیگ دوچرخه سواری جاده بانوان به میزبانی اردبیل برگزار شد و حاصل مسابقات روز دوم ، دبل ساجده سیاحیان در کسب قهرمانی و عنوان نخست ماندانا دهقان در تایم تریل پس از نقره اش در استقامت جاده بود.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” پس از این که روز نخست از اولین مرحله لیگ دوچرخه سواری جاده بانوان در اردبیل با رقابت دوچرخه سواران در ماده استقامت جوانان و بزرگسالان برگزار شد نوبت به روز دوم و تایم تریل رسید.

در رده سنی جوانان در مسیری به مسافت ۱۴ کیلومتر ، ساجده سیاحیان در کسب مدال طلای این مرحله دبل کرد. او که در روز اول توانسته بود مقتدرانه نفر اول استقامت جوانان شود در تایم تریل جوانان نیز با فاصله و با زمان ۲۳:۱۳:۱۷ دقیقه هم خود و هم تیم هیئت قزوین را صاحب مدال طلا کرد.

پس از ساجده سیاحیان که ستاره بی بدیل و استعداد مسلم آینده دوچرخه سواری ایران به حساب می آید، ستایش وجدی از تیم دبیری تبریز با زمان ۲۵:۱۷:۳۴ دقیقه نایب قهرمان شد و نازپری بصیر از تیم اردبیل با زمان ۲۵:۱۹:۴۳ دقیقه به مقام سوم رسید.

در مسابقات تایم تریل رده سنی بزرگسالان در مسیری به مسافت ۲۱کیلومتر ، ماندانا دهقان که در روز اول مسابقات در بخش استقامت پس از سمیه یزدانی نایب قهرمان شده بود این بار در تایم تریل ، جبران مافات کرد و در رقابت با همین رکابزن مشهدی ، گوی سبقت را از وی ربود.

در این مسابقه ، ماندانا دهقان از تیم اردبیل زمان ۳۱:۳۱:۹۴ دقیقه را ثبت کرد و 23 ثانیه زودتر از سمیه یزدانی ، رکابزن تیم آسمان آبی مشهد از خط پایان عبور کرد. سمیه یزدانی از تیم آسمان آبی زمان ۳۱:۵۴:۲۶ دقیقه و فروزان عبداللهی عرب از تیم قزوین زمان ۳۳:۰۱:۱۱ را ثبت کردند و دوم و سوم شدند.

در پایان این رقابت ها مراسم اختتامیه اولین مرحله لیگ جاده بانوان برگزار شد و از سوی فدراسیون دوچرخه سواری به خانواده های مرحوم حسین فرجی و مرحومه زینب ساسانیان نیز لوح یادبودی اهداء گردید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=6428

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.