21

مرحله دوم رنگینک کشوری تیراندازی با کمان/ صدرنشینی روحانیان و قدیم پور

  • کد خبر : 6552
  • 17 تیر 1397 - 12:13
مرحله دوم رنگینک کشوری تیراندازی با کمان/ صدرنشینی روحانیان و قدیم پور

مرحله دوم مسابقات رنگینک کشوری تیراندازی با کمان در حالی در تهران برگزار شد که پریسا روحانیان و الهام قدیم پور ، کمانداران استان تهران موفق شدند عناوین برتر ریکرو و کامپوند این مسابقات را به دست بیاورند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” مرحله دوم رقابت های تیراندازی با کمان رنکینگ کشوری به میزبانی هیئت تیراندازی با کمان استان تهران در سایت تخصصی تیراندازی با کمان با حضور ۳۲۰ کماندار زن و مرد در دو رشته ریکرو و کامپوند برگزار شد.

در این مسابقات کماندارانی از استان‌های اصفهان، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، کرمان، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان، یزد و جزیره کیش شرکت داشتند.

در پایان رقابت های ریکرو زنان ، پریسا روحانیان از تهران به مقام نخست دست پیدا کرد و بالاتر از مریم نادعلی کماندار یزدی و سارا صداقتی دیگر کماندار استان تهران قرار گرفت.

همچنین در مسابقات کامپوند زنان باز هم یک تهرانی قهرمان شد به طوری که الهام قدیم پور از تیم تهران بیشترین امتیاز را کسب کرد  و سیده ویدا حلیمیان از خراسان رضوی و گیسا بابیوردی از تهران در رده های دوم و سوم ایستادند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=6552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.