14

الناز رکابی و امید به کسب مدال در جاکارتا ؟ جایی برای ناامیدی نیست

  • کد خبر : 6620
  • 18 تیر 1397 - 19:32
الناز رکابی و امید به کسب مدال در جاکارتا ؟ جایی برای ناامیدی نیست

بازی های آسیایی جاکارتا در پیش است و الناز رکابی یکی از ملی پوشان سنگ نوردی ایران در این رقابت ها حاضر خواهد بود. دختر زنجانی امیدوار است در این مسابقات در جمع فینالیست ها و حتی مدال آوران قرار گیرد گرچه تامین هزینه ها ، یکی از دغدغه های جدی الناز رکابی است.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” ؛ الناز رکابی در 30 سالگی این فرصت را دارد تا برای نخستین بار در بازی های آسیایی شرکت کند و پس از کسب مدال طلای ماده بولدرینگ کاپ آسیا در سال ۲۰۱۷ اکنون جاکارتا می تواند میدانی برای کسب یک مدال تاریخی برای او باشد. الناز  رکابی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس درباره شرایط کنونی اش توضیح داده است:

در رشته کمپاین نمی توان حدسی داشت

به طور کلی امید به مدال ایران در سنگ نوردی سرعت در جاکارتا بالا است زیرا ما رضا علیپور را داریم که در رشته سرعت یکی از مهم ترین گزینه‌های کسب مدال در جاکارتا به شمار می‌آید، او قهرمان و رکوردار در جهان است. در رشته ‌کمباین نمی‌شود حدس است که کدام ورزشکار می‌تواند موفق باشد چرا که این رشته نخستین بار است در دنیا به این شکل برگزار می‌شود.

همه کشورها تقریبا اولین بار است در چنین ماده ای شرکت می‌کنند و از آنجایی که کمباین،  ترکیب سه رشته است کار برای سنگ نوردهای غیر سرعتی سخت است. معمولا در هر رشته ژاپن و کره جنوبی مدعیان قهرمانی جهان هستند با این وجود کار برای آنها نیز دشوار است و ما نیز می‌توانیم به عنوان رقبای آنها ، حرف هایی برای گفتن داشته باشیم.

البته هر چه الان بگویم شاید از روی حدس و گمان باشد، ولی امید زیادی دارم که بتوانم در جمع فینالیست ها باشم و حتی صاحب مدال شوم.

برای تامین هزینه های تمرین مشکل داریم

بخش زیادی از زندگی من در تمرینات سپری می‌شود، من از طریق مربیگری هزینه های خود را تامین می کردم و با حضور تمام وقت در تمرینات شرایط مرببگری برایم فراهم نیست و در این زمینه دچار مشکل شده ام اما اسپانسرهایی که داشتم هزینه های شرکت در جام های جهانی را تامین می کنند.

فدراسیون کوهنوردی در رقابت های قهرمانی آسیا و جهان که دو سال یک بار برگزار می‌شود از ما حمایت می‌کند، اما برای هزینه های سنگین تمرین هیچ حامی نداریم و این به مشکل بزرگی تبدیل شده است که اگر حل شود با آرامش می توانم تمرین کنم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=6620

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.