15

پیکان صفر آلتای قزاقستان 3 ؛ شکست در گام اول والیبال زنان باشگاه های آسیا

  • کد خبر : 6742
  • 20 تیر 1397 - 20:00
پیکان صفر آلتای قزاقستان 3 ؛ شکست در گام اول والیبال زنان باشگاه های آسیا

تیم والیبال پیکان در نخستین بازی خود در مسابقات والیبال زنان باشگاه های آسیا برابر نماینده کشور میزبان بازنده شد. در روزی که امتیاز میزبانی به کمک تیم قزاقستانی آمد دختران پیکان عملکرد قابل دفاعی داشتند اما این عملکرد برای پیروزی کافی نبود.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” ؛ رقابت های والیبال بانوان باشگاه های آسیا امروز چهارشنبه در قزاقستان گشایش یافت و تیم والیبال پیکان ، نماینده ایران در این تورنمنت در گام اول والیبال زنان باشگاه های آسیا برابر تیم آلتای قزاقستان 3 بر صفر شکست خورد.

در این بازی میترا شعبانیان تیمش را با آرایش الهام فلاح٬ مهسا کدخدا٬ تهمینه درگزنی٬ مهتاب رحمانی٬ مائده برهانی٬ سودابه باقرپور و نگار کیانی به میدان فرستاد که در ست نخست این تیم قزاق بود که 25 بر 18 پیکان را شکست داد.

در دومین ست ، پیکان نتوانست به بازی برگردد و شرایط میزبانی آشکارا به کمک تیم آلتا آمد. پیروزی 25 بر 16 میزبان در این بازی به آلتا کمک کرد تا در یک قدمی پیروزی بر دختران والیبالیست ایران قرار گیرد.

آلتا که برای حضور قدرتمند و نتیجه گیری در این مسابقات 2 بازیکن خارجی را نیز به ترکیبش اضافه کرده بود از امتیاز حضور پرشور تماشاگرانش به نحو احسن استفاده کرد و جو مسابقه را به سود خود پیش برد

در ست سوم و در آخرین فرصت برای بازگشت به بازی برای پیکان ، قزاق ها بازی را کنترل کردند. حضور زینب گیوه به جای مائده برهانی در نقش دریافت کننده و انتقال مائده برهانی به پست پشت خط زن ، تدبیر شعبانیان در این ست بود و حتی در مقطعی سبب شد پیکان 2 امتیاز از حریف پیش بیفتد اما در نهایت آلتا 25 بر 17 این ست را به سود خود پایان داد.

بدین ترتیب پیکان در گام اول امتیازی به دست نیاورد. آن ها روز پنج شنبه 21 تیر این فرصت را دارند تا برابر نماینده چین تایپه عملکرد بهتری داشته باشند. این بازی از ساعت 17 به وقت رسمی قزاقستان برگزار می شود و گروه پیکان همانند سایر گروه ها ، یک گروه سه تیمی است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=6742

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.