16

رویا کلاتی: بهانه‌های باشگاه‌ها برای کسر مبلغ قرارداد/ برای بازی در فوتسال باید کار کرد

  • کد خبر : 6879
  • 23 تیر 1397 - 13:36
رویا کلاتی: بهانه‌های باشگاه‌ها برای کسر مبلغ قرارداد/ برای بازی در فوتسال باید کار کرد

رویا کلاتی بازیکن اسبق تیم فوتسال مشکی پوشان گفت: مبالغ قرارداد باشگاه‌ها بسیار ناچیز است و باشگاه‌ها به بهانه‌های مختلف باخت و موارد پیش پا افتاده انضباطی آنقدر بازیکن را جریمه می‌کنند که عملا برای تیم باید رایگان بازی کنی.

به گزارش ” آی دبلیو اسپوتس” رویا کلاتی بازیکن اسبق تیم فوتسال مشکی پوشان که با عملکرد خوب خود در فصل گذشته، به چند دوره اردوی تیم ملی دعوت شد او ضمن ابراز ناراحتی از عدم حضور تیم مشکی پوشان در لیگ برتر در گفت‌وگو با “آی دبلیو اسپورتس” می‌گوید: از شورای شهر مشهد، باشگاه مشکی پوشان و هیات خراسان رضوی تشکر می‌کنم، با اتحادی که داشتند باعث شدن تیم مشکی پوشان فصل گذشته مقام چهارم را کسب کند و اتفاق خوبی را در اولین حضور خود در لیگ برتر رقم بزند.

عدم اتحاد مسئولین تیم مشکی‌پوشان را از بین برد

همیشه تکرار اتفاقات خوب سخت‌تر از رقم زدن آن است. متاسفانه امسال مسئولین اتحاد سال گذشته را نداشتند و نتوانستیم مانند فصل پیش عمل کنیم و بعد از اینکه مشکی پوشان اعلام کرد تیمداری نمی‌کند؛ بازیکنان به شهرستان‌های دیگر رفتند.

دو تیم از ۱۴ تیم فوتسال متعهد به قرارداد است

از ۱۴ تیم حاضر در لیگ برتر متاسفانه به جز سه تیم اول بقیه تیم‌ها قراردادهای ناچیزی می‌بندند، البته تا جایی که من اطلاع دارم یکی از آن تیم‌ها فقط ۵۰ درصد پول بازیکنان را پرداخت کرده و فقط دو باشگاه در ایران وجود دارد که مبلغ قرارداد بازیکنان را به موقع پرداخت می‌کند.

در ورزش بانوان هیچ آورده مالی وجود ندارد

بازیکنی که در شهر خود تیم ندارد باید به دور از خانواده و در جایی که معلوم نیست شرایط خوابگاه و خورد و خوراک بازیکن به چه شکلی است و چه قدر قرارداد مالی می بندد بازی کند؛ اینکه چقدر قرارداد مالی باشد یک بحث است و این که اصلا پولی پرداخت شود بحثی جداست.

قطعاً در هیچ تیمی پول خوب و به موقع پرداخت نمی‌شود در ورزش بانوان هیچ آورده مالی برای بازیکنان وجود ندارد، بازیکن یا باید از سمت خانواده ساپورت شود و در شهر دیگر در کنار فوتسال کار کند تا بتواند از پس مخارج اش بر بیاید.

برای ماندن در تیم ملی محکوم به بازی در لیگ هستم

بازیکنی مانند من که می‌خواهد در تیم ملی بماند باید در یک تیم بازی کند، فوتسال برای کسی که در آسیا شرکت کرده و شهرتی کسب کرده می‌تواند درآمدی داشته باشد اما برای امثال من که در مسیر پیشرفت قرار داریم سودی ندارد.

بهانه‌های مختلف باشگاه‌ها برای کسر مبلغ قرارداد

تنها مشکل قرارداد پایین نیست در باشگاه‌ها باخت در یک بازی یا مشکلی پیش پا افتاده انضباطی را بهانه می‌کنند تا مبلغی از قرارداد راه کم کنند آنقدر از این قرارداد کم میشود که عملاً قرارداد به صفر می‌رسد در شرایط اقتصادی الان برای یک دختر تنها شش ماه دور از خانه زندگی کردند سخت است.

بااوضاع اقتصادی ایران به بازی در خارج از کشور فکر می‌کنم

از تیم‌های مختلف پیشنهاد داشتم که یکی از نظر فنی خوب بوده و یا برخی از لحاظ مالی شرایط بهتری داشتند، باید با وسواس بیشتری به این موضوع فکر کنم تا بتوانم بهترین انتخاب را داشته باشم. با شرایط فعلی و اوضاع اقتصادی ایران اگر بازی در تیم‌های خارج از کشور فراهم شود حتما به آن فکر می‌کنم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=6879

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.