18

روز دوم کاراته قهرمانی آسیا/ حمیده طلایی شد ؛ کاتای تیمی و آل سعدی برنز گرفتند

  • کد خبر : 6923
  • 23 تیر 1397 - 18:49
روز دوم کاراته قهرمانی آسیا/ حمیده طلایی شد ؛ کاتای تیمی و آل سعدی برنز گرفتند

پرونده حضور دختران کاراته کای ایران در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا 2018 در اردن با کسب یک مدال طلا توسط حمیده عباسعلی و 2 مدال برنز توسط شیما آل سعدی و کاتای تیمی ایران بسته شد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رقابت های کاراته قهرمانی آسیا در اردن ، پس از رقابت کاراته کاها در روز نخست، روز دوم خود را پشت سر گذاشت و در روز دوم تورنمنت ، 3 مدال برای نیم ملی کاراته ایران به دست آمد و کسب یک طلا و 2 برنز کام کاراته بانوان ایران را شیرین کرد.

در مسابقات برگزار شده در امان ، در دسته به اضافه 68 کیلوگرم حمیده عباسعلی در فینال توانست با قاطعیت 8 بر صفر از سد ژو سو ون از چین تایپه  گذشت و قهرمان آسیا شد.

حریف تایپه ای برابر عباسعلی حرفی برای گفتن نداشت، اما حمیده کار بزرگ را دیروز انجام داده بود، در نیمه نهایی و در مصاف با آکوسا آیومی از ژاپن، نفر اول رنکینگ جهان با طلای آسیا و جهان.

عباسعلی با این طلا جمع مدالهایش در رقابتهای قهرمانی آسیا به چهار طلا و یک نقره رساند،. بانوی اول کاراته ایران در تاتامی جام پانزدهم همانی بود که باید باشد؛ کم اشتباه، خونسرد و مشتاق برای پیروزی و موفقیت.

شيما آل سعدی نیز در دسته 61 کیلوگرم در نخستين حضورش در تركيب تيم ملي كاراته موفق شد با مدال برنز وزن منهاي 61 كيلوگرم به كار خود در پانزدهمين دوره رقابتهاي قهرماني آسيا در اردن پايان دهد.

 آل سعدی در مبارزات امروز ابتدا به مصاف آرم سوکیا از تایلند رفت و 5 بر صفر پيروز شد و در ديدار رده بندي 8 بر 3 بارنو ميرزائوا از ازبكستان دارنده برنز آسيايي 2015 را شكست داد و به مدال برنز وزن منهاي 61 كيلوگرم دست يافت.  او روز گذشته ابتدا حریفی از سریلانکارا ۸ بر صفر برد و سپس ۱۱ بر ۲ مغلوب نماینده ویتنام شد.

در کاتای تیمی ، تیم ملی ایران متشکل از الناز تقی پور, نجمه قاضی زاده و شادی جعفری زاده با قاطعیت 5 بر صفر تیم هند را شکست داد و مدال برنز آسیا را از آن خود کرد.

در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم طراوت خاکسار برابر آروژان مختار از قزاقستان در مسابقه رده بندی بر سر کسب مدال برنز 2 بر یک بازنده شد.  طراوت خاکسار پایان دلنشینی در کاراته قهرمانی آسیا در اردن نداشت. این نتیجه سبب شد طراوت با وجود نمایش درخشانش در کاراته وان استانبول ، در کسب برنز آسیا هم ناکام بماند با این حال ، او آن قدر قابل اتکا هست که به او اعتماد داشته باشیم.

در وزن منهای 68 کیلوگرم نیز مبینا کاویانی ، کاراته کای خوشنام ایران در دیدار رده بندی در عین شایستگی 3 بر 2 برابر تانگ لینگ از چین بازنده شد و نتوانست مدال برنز این تورنمنت را به دست بیاورد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=6923

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.