12

اختصاصی/ بمب نقل و انتقالات : فرزانه توسلی ، مقیمی و شیربیگی در نگین شبنم

  • کد خبر : 7075
  • 26 تیر 1397 - 19:16
اختصاصی/ بمب نقل و انتقالات : فرزانه توسلی ، مقیمی و شیربیگی در نگین شبنم

زمزمه ها در خصوص سرازیر شدن ستاره ها به نگین شبنم سرانجام به واقعیت پیوست و فرزانه توسلی سنگربان تیم ملی فوتسال ، سارا شیربیگی گلزن برتر آسیا به همراه نسترن مقیمی مهره ارزشمند تیم ملی فوتسال به تیم نگین شبنم تهران ملحق شدند تا همه چیز برای این تیم رویایی پیش برود.

به گزارش“آی دبلیو اسپورتس تیم فوتسال نگین شبنم به طور رسمی فرزانه توسلی سنگربان تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را به خدمت گرفت. باشگاه نگین شبنم از هفته ها پیش در تلاش برای نهایی شدن این انتقال بود و توانست فرزانه توسلی را سرانجام به خدمت بگیرد.

عقاب در حالی راهی نگین شبنم می شود که نقشی برجسته در قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و نیز قهرمانی تیم پالایش نفت آبادان در لیگ برتر فوتسال بانوان در فصل 96 داشته است.

سارا شیربیگی نیز که پیش از این اعلام کرده بود بازیکن آزاد است و می خواهد به دلیل حضور شهناز یاری در راس کادر فنی تیم نگین شبنم به این تیم بپیوندد سرانجام رسما به این تیم پیوست.

نسترن مقیمی دیگر شاه ماهی صید شده توسط نگین شبنم است. این ستاره تیم ملی فوتسال ایران نیز همراه با سارا شیربیگی و فرزانه توسلی تیم قهرمان فصل قبل ، پالایش نفت آبادان را ترک کرده و به نگین شبنم تهران پیوسته است.

با حضور این 3 بازیکن در نگین شبنم که به نوعی مهم ترین اتفاق و  بمب نقل و انتقالات بود ، تیم تهرانی را می تواند مدعی جدی کسب عنوان قهرمانی فصل جدید لیگ برتر فوتسال دانست ضمن این که هر اندازه نگین شبنم در این فعل و انفعال تقویت شده ، تیم پالایش نفت آبادان از نظر سطحی کیفی و وزن تیمی رو به افول نهاده است.

سارا شیربیگی به تیم نگین شبنم تهران پیوست 

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=7075

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.