15

همه لیگ معطل وضعیت نماینده فوتسال زنجان ؛ لیگ 13 تیمی می شود؟

  • کد خبر : 7158
  • 27 تیر 1397 - 13:47
همه لیگ معطل وضعیت نماینده فوتسال زنجان ؛ لیگ 13 تیمی می شود؟

در شرایطی که لیگ برتر فوتسال بانوان قرعه کشی شده و تیم ها در حال نقل و انتقالات و تمرینات نزدیک به آغاز فصل خود هستند هنوز مشخص نیست تیم پاسارگاد زنجان در لیگ برتر فوتسال بانوان حاضر می شود یا خیر.

به گزارش“آی دبلیو اسپورتسلیگ برتر فوتسال بانوان در پیش است اما از بین 14 تیمی که در لیگ برتر حضور دارند وضعیت یک تیم کماکان مبهم و نامشخص باقی مانده است: پاسارگاد زنجان.

همه تیم های لیگ برتری این روزها در انتظار وضعیت نماینده فوتسال زنجان هستند که هنوز در زمینه اسپانسر به نتیجه نهایی نرسیده و سازمان لیگ فوتسال نیز به این تیم فرصت داده تا مشکلات خود را رفع کند.

زهرا شامی سرپرست فصل گذشته تیم پاسارگاد زنجان در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس گفت: حیف است که زنجان در لیگ برتر تیم نداشته باشد. ما طی هفته های گذشته تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات به کار بسته ایم و هنوز هم امیدواریم مذاکره ما با حامی مالی به نتیجه برسد.

شامی اضافه کرد: جلساتی برای حضور تیم فوتسال زنجان هر روز در حال برگزاری است و امیدواریم هر چه سریع تر به نتیجه ، منتهی شود. می دانیم که بدون حامی مالی توانایی ورود به لیگ را نداریم و در حال مذاکره با حامی جدیدی هستیم.

سرپرست تیم پاسارگاد زنجان تاکید کرده اگر زنجانی ها در لیگ باقی بمانند با تیمی متشکل از برخی از بازیکنان فصل قبل و چند بازیکن جدید روانه مسابقات می شوند و جذب بازیکنان غیر بومی را وضعیت مالی آن ها تعیین خواهد کرد.

این در حالی است که گفته می شود انصراف پاسارگاد زنجان از لیگ برتر فوتسال سبب می شود لیگ 13 تیمی شود و تیم هایی که طبق قرعه کشی باید با نماینده زنجان روبرو می شدند هر هفته استراحت خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=7158

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.