دختران تیم ملی کوراش بانوان ایران در یزد اردو زدند | پایگاه خبری ورزش زنان ایران | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
17

دختران تیم ملی کوراش در یزد اردو زدند

  • کد خبر : 7167
  • 27 تیر 1397 - 12:25
دختران تیم ملی کوراش در یزد اردو زدند

دختران تیم ملی کوراش در یزد اردو زدند و در حاشیه این اردو ، مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از اردوی تیم ملی کوراش بانوان بازدید کرد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ،  نهمین اردوی آمادگی تیم ملی کوراش بانوان در یزد برپا شده که براین اساس مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد به همراه رقیه کرمانیان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد، سیداحمد هاشمی معاون توسعه ورزش و آزاده دهقان مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان ، علی محمد عزیزی رئیس هیات جودو، کوراش و جوجیتسو استان از اردوی تیم ملی کوراش بانوان بازدید و با اعضاء کادر فنی و ملی پوشان دیدار کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در جریان این بازدید با تبریک ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر و دهه کرامت گفت: خیلی خوشحالیم که میزبان بانوان کوراش کار تیم ملی هستیم و بانوان یزدی باید با بهره گیری مطلوب از فرصت ایجاد شده در اردوهای تیم ملی و برنامه ریزی فردی خود را برای حضور در میادین مختلف آماده کنند.

شریعتی افزود: زنان ورزشکار ایرانی با حجاب کامل اسلامی در مسابقات مختلف مقتدرانه ظاهر شده اند و توانسته اند بارها پرچم پرافتخار کشورمان را به اهتزار درآورند که امیدوارم شما ملی پوشان کوراش هم بتوانید در بازی های آسیایی جاکارتا خوش بدرخشید و افتخارآفرین باشید.

وی در پایان اظهار داشت: جا دارد سالگرد سانحه سقوط هواپیمای جودوکاران تیم ملی نوجوانان کشورمان که منجر به فوت 10 ملی‏ پوش جودو ایران شده را هم تسلیت عرض کنم و یاد و خاطره این عزیزان به خصوص علیرضا لشکری جودوکار یزدی که در این سانحه جان خود را از دست داد گرامی بداریم.

لازم به ذکر است نهمین اردوی ملی پوشان کوراش بانوان به مناسبت نهمین سالگرد درگذشت جودوکاران کشورمان به میزبانی یزد برگزار و یاد و خاطره این درگذشتگان این حادثه گرامی داشته شد.

گفتنی است : ظهر روز ۲۴ تیر ۱۳۸۸ یک فروند هواپیمای مسافربری مسیر تهران-ایروان در اطراف قزوین سقوط کرد و بر اثر این حادثه تمام 168 نفر سرنشین آن کشته شدند که 10 ملی‏ پوش جودو ایران نیز جزو سرنشینان این هواپیما بودند. علیرضا لشکری جودوکار یزدی نیز جزء ملی پوشان جودو بود که جان خود را از دست داد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=7167

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.