13

چکانی: با قهرمانی ، پاسخ حمایت مدیران باشگاه را می دهیم

  • کد خبر : 7431
  • 30 تیر 1397 - 16:47
چکانی: با قهرمانی ، پاسخ حمایت مدیران باشگاه را می دهیم

پریا چکانی سرپرست تیم فوتسال نگین شبنم تهران ، فعال ترین تیم نقل و انتقالات لیگ برتر فوتسال تاکید کرد این تیم با قهرمانی ، پاسخ حمایت مدیران باشگاه را خواهد داد.

پریا چکانی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس اظهار کرد: تیم فوتسال نگین شبنم تهران در بازه نقل و انتقالات پیش فصل ، هفته های پرکاری را سپری کرده است و خریدهای خوبی داشته ایم که این عملکرد خوب نقل و انتقالاتی با همراهی مدیران باشگاه انجام شده است.

سرپرست تیم نگین شبنم ادامه داد: قهرمانی در لیگ امسال ، جبران زحماتی خواهد بود که مدیر و مالک محترم باشگاه برای تقویت تیم متحمل شده اند. امروز بازیکنان ما و مجموعه تیم از آرامش خوبی پیش از شروع فصل برخوردار هستند و این آرامش به ما برای حضور قدرتمند در لیگ کمک می کند.

وی عنوان کرد: هر درخواستی که از مدیران باشگاه داشته ایم “نه” نشنیده ایم. قراردادهای خوبی با بازیکنان و کادر بسته شده و یک مجموعه کامل برای سهولت امور تیم از سوی باشگاه اجاره شده و همه چیز در نگین شبنم حرفه ای پیش رفته است.

چکانی گفت: از زحمات مديرانمان دكتر توسلى ،دكتر مهاجرى و مالك باشگاه ، محمد نوين تشكر می کنم. ما همه روزه تمرین می کنیم ، تمامی بازیکنان مورد نظر را  را جذب کرده ایم و جذب بازیکنان طبق نظر سرمربی تیم صورت گرفته است.

سرپرست تیم نگین شبنم در مورد بازی دوستانه امروز تیم نگین شبنم تاکید کرد: این بازی ، یک بازی تدارکاتی با تیمی از تهران بود که با برتری 11 بر صفر نگین شبنم پایان یافت. سارا شیربیگی 3 گل ، فاطمه شریف 2 گل ، مرضیه توفیقی نسب 2 گل ، نسرین قمی ، رقیه صومعه ، مینا هاشمی و سوسن رضا پور گلزنان تیم نگین شبنم در این بازی بودند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=7431

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.