15

گزارشی اختصاصی از برج میلاد/ شب ستاره باران دختران فوتبال و فوتسال

  • کد خبر : 7560
  • 02 مرداد 1397 - 10:53
گزارشی اختصاصی از برج میلاد/ شب ستاره باران دختران فوتبال و فوتسال

مراسم تجلیل از برترین های فوتبال و فوتسال ایران برگزار شد و بخشی از این مراسم به انتخاب برترین های فوتبال و فوتسال بانوان اختصاص داشت. مراسمی که دختران پا به توپ ایران برابر دیدگان عموم قرار گرفتند.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس  مراسم تجلیل از برترین ها از ساعت 22 دوشنبه شب اول مرداد کلید خورد و بامداد سه شنبه به پایان رسید. در بخش بانوان فوتسالیست ها فوتبالیست ها و داوران حضور داشتند و البته جایزه باشگاه های برتر نیز در فوتبال به شهرداری بم و در فوتسال به پالایش نفت ابادان رسید.

اولین نکته بارز مراسم و تجلیل از دختران فوتبالیست و فوتسالیست لباس های متحد الشکل و جالبی بود که برای این بازینان در نظر گرفته شده بود به طوری که نقش و نگار و دوخت این لباس ها دختران فوتبال و فوتسال را از سایر حضار جدا می کرد.

به استثنای بخش داوران برتر که گلاره ناظمی سلطنت نوروزی و انسیه خباز مافی نژاد جایزه داوران برتر را گرفتند و این بخش در انتهای مراسم برگزار شد روند اعلام برترین بازیکنان در ابتدای مراسم و پس از اعلام برترین های فوتبال پایه و فوتبال ساحلی انجام گرفت.

محدودیت زمانی در روند برگزاری مراسم سبب شد به استثنای نمایندگان فوتبال ساحلی به دختران فوتبال و فوتسال برای صحبت کردن پس از دریافت جایزه زمانی اختصاص داده نشود که البته با توجه به گستردگی بخش های این برنامه دور از ذهن نبود. همچنین همین محدودیت زمانی سبب شد برای معرفی نامزدهای هر بخش نه کلیپی در کار باشد و نه حتی معرفی نامزدها به طوری که در هر بخش تنها نام بازیکن برگزیده اعلام می شد و اسامی و تصویر نامزدها در پرده دیجیتال روی استیج به نمایش در می آمد.

لیلا صوفی زاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال پیش از اعلام برترین ها از باشگاه های فعال فوتسال و فوتبال بانوان کشور تقدیر کرد و گفت که امیدوار است فوتبال بانوان ایران نیز روزی همانند فوتسال ایران به سطح اول و قله قاره کهن برسد.

فریده شجاعی نیز گرچه در حال حاضر نایب رئیس فدراسیون بسکتبال است اما به عنوان یک فوتبالی و با کوله باری از تجربه چه به عنوان یک بازیکن در سال های دور و چه به عنوان یکی از کسانی که سنگ بنای فوتبال و فوتسال زنان ایران را نهاده در مراسم حضور پیدا کرد و بخشی از برنامه اهدای جوایز بر عهده وی بود.

منصور السادات هاشمی نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان تهران یکی از مهمانانی بود که برای اهدای جوایز بر روی استیج حاضر شد و با بیان جملاتی احساسی و الهام بخش با محوریت امام رضا علیه السلام حال و هوایی معنوی بر سالن همایش های برج میلاد حاکم کرد.

بر خلاف فوتسال در فوتبال بانوان تنها خانم گل فصل گذشته و بازیکن برتر در بخش بازیکنان معرفی شدند و خبری از بازیکن اخلاق فوتبال و نیز دروازه بان برتر نبود. فروغ موری بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان که سال گذشته در همین مراسم عنوان گلزن برتر را کسب کرده بود و البته در فصل اخیر به دلیل مصدمیت بخش قابل توجهی از نیم فصل دوم را از دست داد به عنوان نامزد عنوان بازیکن برتر در مراسم حضور یافت اما کویستان خسروی مدافع باتجربه شهرداری بم صاحب این عنوان شد.

شهرزاد مظفر مربی خوش اخلاق و خندان فوتسال ایران پس از قهرمانی با تیم ملی فوتسال عنوان مربی برتر سال را برد. مظفر در جریان مراسم در کنار شاگردانش فرزانه توسلی فاطمه اعتدادی و نسترن مقیمی و البته زینب انجم شعاع بازیکن اخلاق و عضو تیم دختران کویر کرمان نشسته بود و جوی شاد و پرانرژی بین این 4 نفر برقرار بود.

باشگاه شهرداری بم در سطح کادر فنی و مدیریتی در این مراسم حضور داشت به طوری که جایزه باشگاه برتر فوتبال بانوان را شخص عزیز آبادی مدیر عامل شهرداری بم بر روی استیج از لیلا صوفی زاده دریافت کرد اما تنی چند از مسئولان و همچنین مرضیه جعفری سرمربی این تیم در سالن همایش ها حضور داشتند.

در حوزه فوتسال نیز رعنا محمدی سرپرست تیم فوتسال استقلال ساری و مسئولان باشگاه استقلال ساری و در بخش داوران ، تعدادی از داوران و ناظران لیگ های برتر فوتسال و فوتبال بانوان در این مراسم حاضر شدند.

فهرست کامل برترین ها در بخش زنان

تصاویر حضور دختران فوتبالیست و فوتسالیست در مراسم برترین ها

سری دوم تصاویر اهدای جوایز و عکس های یادگاری دختران فوتبال و فوتسال در مراسم تجلیل

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=7560

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.