16

مائده برهانی و سکون لیگ والیبال/ تیم های لیگ به مشاورین مرد نیاز دارند

  • کد خبر : 7590
  • 02 مرداد 1397 - 21:01
مائده برهانی و سکون لیگ والیبال/ تیم های لیگ به مشاورین مرد نیاز دارند

مائده برهانی ستاره بلند قامت والیبال ایران می گوید عملکرد پیکان در والیبال باشگاه های آسیا قابل قبول بوده اما تا زمانی که لیگ پویایی در ایران وجود نداشته باشد نمی توان انتظار پیشرفت چشمگیر داشت. برهانی همچنین گفته مشاورین مرد باید وارد برنامه فنی تیم ها شوند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” در نوزدهمین دوره جام باشگاه‌های والیبال آسیا ۹ تیم از کشورهای مختلف در قالب سه گروه به مصاف هم رفتند. دختران والیبالیست پیکان پنج بازی از ۶ بازی خود را واگذار کردند و تنها توانستند در یک بازی به پیروزی برسند.

مائده برهانی در خصوص عملکرد تیم پیکان در جام باشگاه‌های والیبال آسیا در گفت‌وگو با “آی دبلیو اسپورتس” می‌گوید: در مجموع تمرینات و مدت زمانی که آماده حضور در این رقابت‌ها شدیم عملکرد قابل قبولی ارائه کردیم؛ حداقل کار مثبتی که می‌توان به آن اشاره کرد تکرار  مقام سال گذشته است.

روند پیشرفت کشورهای آسیایی با ایران قابل قیاس نیست

قدرت باشگاه‌های آسیایی با گذشت زمان در حال افزایش است درحالی که تیم‌های ایرانی روند پیشرفت را به آهستگی طی می‌کنند؛ مهم‌ترین دلیل آن هم این است  که در کشورهایی مانند فیلیپین، چین تایپه، اندونزی و ویتنام لیگ را به صورت حرفه‌ای و برنامه‌ریزی منظم برگزار می‌کنند.

در کشورهایی که والیبال پیشرفت خوبی داشته حضور بازیکنان خارجی و اسپانسرهای قدرتمند سبب شده سطح لیگ بالایی داشته باشند و طبیعتا با افزایش ارتقا سطح کیفی و کمی لیگ ورزش ارتقا پیدا می‌کند.

لیگ پویا ومنظم سطح لیگ را بالا می‌برد

ما متاسفانه لیگ پویایی نداریم تا زمانی که لیگ منظم و در سطح خوبی نداشته باشیم پیشرفت‌مان محدود خواهد بود و باید اسپانسرها و از مشاورین فنی مرد که تجربیات خوبی در والیبال دارند کمک بگیریم.

ما باید روندی در پیش بگیریم تا بازیکنان خارجی رغبت کنند و در لیگ ایران حضور پیدا کنند. ما این کار را تاکنون انجام نداده ایم و فکر نمی کنم حداقل به این زودی ها انجام شدنی باشد.  تا زمانی که این اتفاق رخ ندهد پیشرفتمان نسبت به تیم‌های سطح یک آسیا کمتر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=7590

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.