10

شنبه ؛ روز سرنوشت لیگ فوتسال/ دانشگاه آزاد انصراف داد ؛ نامی نو اصفهان وارد لیگ شد

  • کد خبر : 7654
  • 04 مرداد 1397 - 19:28
شنبه ؛ روز سرنوشت لیگ فوتسال/ دانشگاه آزاد انصراف داد ؛ نامی نو اصفهان وارد لیگ شد

تکلیف تعداد تیم ها و استارت لیگ برتر فوتسال بانوان روز شنبه مشخص می شود. امروز مشخص شد دانشگاه آزاد از لیگ کناره گیری کرده ، عقاب نوشهر نیز از جدول خارج شده و نامی نو اصفهان تیم جدید لیگ برتر فوتسال بانوان است.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” ؛ مشکلات مالی و اقتصادی هر روز بیشتر بر ورزش ایران سایه می افکند و البته دیوار ورزش زنان برای فرار حامیان مالی و بخش های قدرتمند اقتصادی کوتاه ترین است.

در لیگ برتر فوتسال بانوان ، انصراف تیم ها و تغییر اسامی آن ها نشان می دهد سازمان لیگ فوتسال برای حفظ تیم های حاضر در لیگ برتر با چنگ و دندان می جنگد اما بروز تغییرات پس از قرعه کشی لیگ برتر ، اجتناب ناپذیر است.

دانشگاه آزاد در اوج بی ثباتی در تصمیم گیری ، پس از این که با سلام و صلوات اعلام کرد در لیگ فوتسال می ماند دوباره جا زد و عطای تیمداری در لیگ برتر فوتسال بانوان را به لقایش بخشید. تصورش را بکنید! درست پس از قهرمانی ایران در فوتسال قهرمانی آسیا. اتفاقی که به هیچ وجه زیبنده نیست اما فوتسال هم امروز عزادار وضعیت اقتصادی کشور است و نتیجه اش این است که تیم پرستاره فصل گذشته ؛ دانشگاه آزاد انصراف داد.

در نوشهر ، تیم عقاب نوشهر که قرار بود جایگزین تیم پاسارگاد زنجان شود نیامده رفت. زنجانی ها به دلیل نبود اسپانسر از لیگ کناره گیری کردند و عقاب نوشهر که برای جایگزینی پاسارگاد زنجان اعلام آمادگی کرده بود اعلام کرد در جذب اسپانسر توفیقی نیافته و نمی تواند در لیگ حاضر شود.

اتفاق مثبت اما در اصفهان رخ داد. جای فوتسال اصفهان در لیگ برتر به شدت خالی بود و اکنون نامی نو ، باشگاهی که سال گذشته در تنیس روی میز بانوان حضور داشت تصمیم گرفت وارد عرصه فوتسال شود و جایگزین تیم جنوب غرب تهران شد.

سایر تغییرات لیگ امسال جایگزینی متین فرخ شهر چهار محال و بختیاری به جای پیام نور تهران و هیئت فوتبال خراسان رضوی به جای مشکی پوشان مشهد است. در این شرایط روز شنبه روز سرنوشت لیگ فوتسال خواهد بود به طوری که مشخص می شود لیگ امسال با 12 یا 13 تیم آغاز می شود.

در حال حاضر اسامی تیم های شرکت کننده بدین شرح است:

نگین شبنم تهران ، هیئت فوتبال خراسان رضوی ، نامی نو اصفهان ، ملی حفاری خوزستان ، پالایش نفت آبادان ، دختران کویر مس کرمان ، مس رفسنجان ، استقلال ساری ، متین فرخ شهر ، پویندگان صنعت فجر شیراز ، پارس آرای شیراز ، شهرداری رشت

در صورت اعلام آمادگی نهایی نماینده تهران (جایگزین دانشگاه آزاد) در روز شنبه لیگ 13 تیمی می شود و در غیر این صورت به صورت 12 تیمی برگزار خواهد شد. شروع لیگ نیز به این موضوع بستگی دارد با این حال تا این لحظه ، زمان آغاز لیگ 12 مرداد اعلام شده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=7654

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.