15

یادداشت وارده: پس فوتسال بانوان اصفهان چه می شود؟

  • کد خبر : 8041
  • 10 مرداد 1397 - 20:59
یادداشت وارده: پس فوتسال بانوان اصفهان چه می شود؟

چند روز گذشته قرعه کشی لیگ برتر فوتسال بانوان انجام شد و باشگاه نامی نو به عنوان نماینده این مسابقات اعلام حضور کرد. پس از اینکه نامی نو تیمداری خود را اعلام کرد، موجی از نارضایتی حضور این باشگاه در رشته فوتسال را در بر داشت.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس به نقل از اصفهان اسپورت ؛ به طور مثال یکی از این اخبار این بود که نامی نو با بازیکنان و کادرفنی سال گذشته دانشگاه آزاد پا به این مسابقات خواهد گذاشت و موضوع دیگر اینکه تمرینات این تیم در تهران برگزار خواهد شد و تیم تنها برای مسابقات به اصفهان سفر خواهند کرد.

در اینکه تیم سال قبل، بازیکنان و کادر فنی سطح بالایی داشته و می توانند برای نام اصفهان مقام کسب کنند شکی نیست، اما نگرانی جامعه ورزش اصفهان این است که چرا نباید حداقل تعدادی از بازیکنان و مربی های بومی در این تیم زیر نظر شهرزاد مظفر سرمربی باسابقه و خوش اخلاق تیم ملی و دانشگاه آزاد کار کنند و آموزش ببینند تا در سالهای آینده بتوانند تجربیات خود را به فوتسالیست های بانوان اصفهانی منتقل کنند؟

چرا نباید دیگر مربیان اصفهانی در زمان برگزاری تمرینات این تیم در سالن حضور پیدا کرده و دانش خود را توسط سرمربی ارزنده تیم ملی افزایش دهند؟

این ها تنها بخشی از سوالاتی است که در پی این تصمیم پرسیده می شود که اگر جواب قانع کننده ای از مسئولان باشگاه نامی نو داده نشود طی نظرسنجی انجام شده در کانال تلگرام اصفهان اسپورت نباید انتظار همراهی خانواده فوتسال بانوان اصفهان را داشته باشند.

امیدواریم مسئولین این باشگاه در کنار مقام آوری، به فکر آموزش و پرورش فوتسالیست های بانوان اصفهانی نیز باشند تا در آینده بتوانند بدون هزینه اضافی برای تمرین در تهران و سفرهای پیاپی به پایتخت، در همین اصفهان و با استعدادهای اصفهانی مقام کسب کنند.

*انتشار مطالب سایر رسانه ها در آی دبلیو اسپورتس با هدف اطلاع از فضای رسانه ای انجام می شود و به معنای تایید یا رد موضوع نیست.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=8041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.