نهایی شد/ سپیده توکلی و الهام کاکلی ؛ نمایندگان دو و میدانی ایران در جاکارتا | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
16

نهایی شد/ سپیده توکلی و الهام کاکلی ؛ نمایندگان دو و میدانی ایران در جاکارتا

  • کد خبر : 8299
  • 13 مرداد 1397 - 16:18
نهایی شد/ سپیده توکلی و الهام کاکلی ؛ نمایندگان دو و میدانی ایران در جاکارتا

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” ؛ پس از گمانه زنی های فراوان در خصوص ترکیب تیم اعزامی ایران در دو و میدانی به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا در بخش بانوان ، فدراسیون دو و میدانی 2 سهمیه به دو و میدانی بانوان اختصاص داد. در حالی که هیچ یک از دو و میدانی کاران […]

به گزارش آی دبلیو اسپورتس” ؛ پس از گمانه زنی های فراوان در خصوص ترکیب تیم اعزامی ایران در دو و میدانی به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا در بخش بانوان ، فدراسیون دو و میدانی 2 سهمیه به دو و میدانی بانوان اختصاص داد.

در حالی که هیچ یک از دو و میدانی کاران نتوانسته بودند حد نصاب ورودی جاکارتا را به دست بیاوند اما از مدت ها قبل پیش بینی می شد که سپیده توکلی به دلیل رکورد مناسبدر پرش ارتفاع و قابلیت وی برای رقابت در هفت گانه و این که وی می تواند شانس مدال در پرش ارتفاع نیز داشته باشد ، در ترکیب تیم اعزامی قرار بگیرد که در نهایت چنین نیز شد.

در مورد وجود یا عدم تخصیص سهمیه ای بیش از یک نفر و این که در صورت تخصیص ، سهمیه یا سهمیه های بیشتر از آن چه کسانی باشد زمزمه های متفاوتی به گوش می رسید اما فدراسیون دو و میدانی سهمیه دوم را به الناز کاکلی دونده 200 متر و پرتلاش اختصاص داد.

مهسا میرزا طبیبی ، پرنده جوان پرش با نیزه و فرزانه فصیحی دونده اصفهانی دیگر گزینه هایی بودند که اسامی آن ها مطرح شده بود. الهام کاکلی در آخرین مرحله لیگ طلایی با زمان 23 ثانیه و 94 صدم ثانیه مقام نخست 200 متر را به دست آورده بود.

احسان حدادی، بهنام شیری (پرتاب دیسک)، حسن تفتیان (100 متر و 200 متر)، علی خدیور (200 متر و 400 متر)، رضا ملک پور(400 متر بامانع)، امیر مرادی (800 متر و 1500 متر)، حسین کیهانی (3000 متر بامانع و 5000 متر)، شاهین مهردلان و علی ثمری (پرتاب وزنه)، رضا مقدم (پرتاب چکش)، سپیده توکلی (پرش ارتفاع) و الهام کاکلی (200 متر) 12 ورزشکاری هستند که ترکیب تیم ملی دو ومیدانی ایران را در این دوره از بازی‌ها تشکیل می‌دهند

مجید کیهانی، رییس فدراسیون دو ومیدانی به عنوان سرپرست تیم، هاشم صیامی، دبیرکل فدراسیون، پریسا بهزادی، نایب رییس بانوان فدراسیون، تیمور غیاثی به عنوان همراهان، سجاد مرادی، لئونید چروکو، مک ویلکینزو گای اونتانون نیز به عنوان مربیان اعزامی به جاکارتاهستند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=8299

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.