14

علت بدرفتاری حراست آفتاب انقلاب با لیلا رجبی چه بود؟

  • کد خبر : 8490
  • 17 مرداد 1397 - 11:08
علت بدرفتاری حراست آفتاب انقلاب با لیلا رجبی چه بود؟

مسئول ورزشگاه آفتاب انقلاب با توجیه عدم اجازه به لیلا رجبی برای ورود به سالن بدنسازی این مجموعه، گفت: در زمانی که خانم رجبی قصد ورود داشتند سانس آقایان بود و او نمی توانست وارد این سالن شود.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی؛ در پی انتشار پست اینستاگرامی لیلا رجبی، ملی پوش پیشین تیم ملی دوومیدانی ایران در خصوص ممانعت از ورود او به سالن بدنسازی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران، محمد احتشامی، مسئول ورزشگاه در این باره گفت: «همه قهرمانان و پیشکسوتان دو و میدانی ایران دارای شأن و احترام خاصی هستند و وظیفه ما این است که نسبت به ادای احترام به شأن و منزلت همه قهرمانان دو و میدانی ایران بکوشیم اما ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران دارای ضوابطی برای استفاده از امکانات و تجهیزات ورزشکاران است. یکی از این ضوابط مد نظر، زمان استفاده آقایان و بانوان ورزشکار از سالن بدنسازی و دیگر امکانات موجود در ورزشگاه بوده که در پی مراجعه خانم رجبی به ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برای استفاده از سالن بدنسازی، سالن دراختیار ورزشکاران آقایان بوده و امکان حضور و استفاده از سالن برای خانم رجبی وهیچ ورزشکار خانم دیگر وجود نداشته است.»

او افزود: « خانم رجبی پیش از این نیز پس از خداحافظی از ورزش قهرمانی برای استفاده از سالن بدنسازی و دیگر امکانات مجموعه آفتاب در زمان هایی که زمان استفاده سالن به ورزشکاران خانم اختصاص داشت به ورزشگاه مراجعه می کردند و بدون ممانعت از حضور، تمامی تجهیزات مجموعه با احترام در اختیاربوده و ادعای او برای ممانعت از حضورشان در ورزشگاه و سالن بدنسازی با حقایق مغایرت دارد.»

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس”؛ لیلا رجبی که سال هاست همه او را یک ایرانی می دانند و کسی کاری به تغییر تابعیت او از بلاروس به ایران ندارد به خاطر این برخورد به شدت ناراحت شده بود و از احترام ویژه به او در بلاروس حتی بعد از تغییر تابعیت صحبت کرد. شاید صحبت های مسئول ورزشگاه آفتاب انقلاب کاملا درست باشد اما مشکل اصلی نحوه رفتار با افراد است. لیلا رجبی یک شخص عادی نیست او سال ها برای ایران افتخارآفرینی کرد و تنها باتوی دوومیدانی کار ایران است که در بازی های آسیایی مدال گرفته؛ بنابراین افراد که به عنوان حراست و یا هر جایگاه دیگری مسئولیت خاص دارند باید رفتار مناسب تری از خود نشان دهند. کما اینکه این رفتارها حتی با خبرنگاران هم از سوی حراست ورزشگاه های مختلف رخ داده و این یک چالش بزرگ است. تقدیر از ورزشکاران و قهرمانان فقط به دوران بازیگری و یا مدال آوری آن هم با سکه و پول نیست بلکه با یک رفتار شایسته نیز می توان قدردان آن ها بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=8490

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.