20

ستاره زرگر ، ستاره خوزستان / اسپرینتر و ادامه رویا پردازی

  • کد خبر : 8586
  • 20 مرداد 1397 - 10:52
ستاره زرگر ، ستاره خوزستان / اسپرینتر و ادامه رویا پردازی

ستاره زرگر ، ستاره دوچرخه سواری دختران ایران در بخش اسپرینت پس از قهرمانی در مسابقات قهرمانی کشور ، اهداف بزرگتری دارد. ورود به دوچرخه سواری پس از 9 سال فعالیت در ژیمناستیک او را در موقعیت خوبی قرار داده است.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس ؛ رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی کشور چندی پیش برگزار شد که ستاره زرگر ، ستاره ماده اسپرینت جوانان شد. دختر خوزستانی ، در رقابت با 19 رکابزن دیگر با اختلاف و برتری قاطع ، قهرمانی را به دست آورد.

ستاره البته در ماده تیم اسپرینت توانایی هایش را در رقابت با رده بزرگسالان آزمایش کرد و نتیجه جالب بود: نایب قهرمانی با اختلاف 9 دهم ثانیه.

ستاره زرگر اهل اهواز است. اهواز در کنار تهران ، کرج ، تبریز ، کرمان و مشهد در دوچرخه سواری زنان یک قطب به حساب می آید و خوزستان ، غیر از ستاره های فوتبال در بخش مردان، جلوه های جذاب دیگری در ورزش ایران برای رو کردن دارد.

زرگر پس از 9 سال فعالیت در ژیمناستیک وارد دوچرخه سواری شده است. این یعنی یک پایه قوی از 4 سالگی و زمینه ساز موفقیت های امروز او : “به صورت تفریحی دوچرخه سواری را شروع کردم اما چون آمادگی کامل را از لحاظ بدنی داشتم دردوچرخه سواری پیشرفت خوبی داشتم.”

اولین باری که ستاره وارد مسابقات رسمی دوچرخه سواری می شود در 13 سالگی است: ” در آن زمان فقط 6 ماه بود که شروع به دوچرخه سواری کرده بود. مسابقات نوجوانان کشور پیش آمد و به صورت آزاد در آن مسابقه شرکت کردم و چهارم و پنجم شدم.

ستاره زرگر ، ستاره اسپرینت است اما کارش را با استقامت آغاز کرده : “زمانی که به تیم ملی نوجوانان دعوت شدم در رشته استقامت تمرین می کردم  اما چون در ماده سرعت پیشرفت قابل ملاحظه ای داشتم ، مربی تیم ملی آقای ابوحیدری من را به اردوی سرعت دعوت کرد و در سن ۱۶ سالگی به مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی اعزام شدم.”

آینده برای ستاره روشن است. او هنوز سن و سال کمی دارد و می تواند برای سال های طولانی بی رقیب در قله دوچرخه سواری اسپرینت ایران باقی بماند. تا همین جا کافی است؟ نه. ستاره باید به رویا پردازی ادامه دهد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=8586

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.