14

آغاز لیگ برتر فوتسال بانوان ؛ برتری قاطع سپید رود ، طوفان حفاری و شگفتی سازی دریژنو

  • کد خبر : 8613
  • 19 مرداد 1397 - 16:06
آغاز لیگ برتر فوتسال بانوان ؛ برتری قاطع سپید رود ، طوفان حفاری و شگفتی سازی دریژنو

فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور امروز با برگزاری 5 بازی از هفته نخست این مسابقات آغاز شد و در نقطه آغازین لیگ ، سپید رود در نهران مدافع عنوان قهرمانی را برد ، حفاری در اهواز شکست سنگینی به مس تحمیل کرد و دریژنو فرخ شهر در ساری ، استقلال را مغلوب کرد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس ؛ در هفته نخست لیگ برتر فوتسال بانوان ، در روز تعویق بازی دختران کویر مس کرمان و نامی نو اصفهان ، 5 بازی در شهرهای تهران ، اهواز ، ساری و شیراز برگزار شد و 30 گل به ثمر رسید.

سپید رود تهران 5 پالایش نفت آبادان یک ؛ مقاونمت قهرمان یک نیمه ای بود

در دیدار افتتاحیه لیگ در سالن غدیر تهران ، سپید رود تهران به مصاف تیم پالایش نفت آبادان مدافع عنوان قهرمانی با شمایلی تغییر یافته و تازه رفت. بازی با گل زودهنگام زنیب آلبوعلی آغاز شد و گل او در اولین دقیقه بازی ، اولین گل این فصل لقب گرفت.

این گل به سرعت توسط سارا شیربیگی پاسخ داده شد تا شیربیگی دروازه تیم فصلگذشته خود را باز کند اما تلاش دو تیم و به ویژه میزبان برای گلزنی در نیمه نخست بی نتیجه بود.

پس از تساوی یک بر یک در نیمه نخست ، سپید رود در نیمه دوم تیم برتر میدان بود و پالایش نفت از نظر بدنی توان مقابله با حریف تهرانی را نداشت. رقیه صومعه در دقیقه 24 ، سارا شیربیگی در دقیقه 33 ، مرضیه توفیقی نسبت در دقیقه 34 و بار دیگر رقیه صومعه در دقیقه 35 برای سپید رود گلزنی کردند.

بدین ترتیب سپید رود با شهناز یاری و بدون حضور فاطمه شریف و آرزو صدقیانی زاده فصل را با یک پیروزی قاطع آغاز کرد. در مقابل پالایش نفت برای تبدیل شدن به تیمی قدرتمند ، نیاز به زمان و تلاش بیشتر دارد.

مصاحبه شهناز یاری سرمربی سپید رود / مصاحبه خدیجه پور بهبهانی سرمربی پالایش نفت آبادان

استقلال ساری 2 دریژنو فرخ شهر 4 ؛ تازه واردهای شگفت انگیز

در ساری ، تیم فوتسال استقلال ساری در خانه نتوانست از سد تیم تازه وارد  به لیگ یعنی دریژنو فرخ شهر عبور کند. 2 گل ستاره محمدی برای استقلال ساری نافرجام بود .

تیم رعنا محمدی هر هر نیمه 2 بر یک بازنده شد و با شکستی تلخ فصل را آغاز کرد. زهره صابری، معصومه همتی و الهام کریمی 2 گل ، بازیکنان گلزن تیم دریژنو فرخ شهر در این مسابقه بودند تا دریژنو اولین برد تاریخ لیگ برتری خود را در مازندران جشن بگیرد.

مصاحبه رعنا محمدی مربی و سرپرست استقلال ساری / مصاحبه زهره صابری مربی – بازیکن دریژنو فرخ شهر

حفاری خوزستان 8 مس رفسنجان 1 ؛ بیرحم و قاطع

در اهواز ، تیم ملی حفاری خوزستان ، نایب قهرمان فصل گذشته بر خلاف هم استانی اش شروعی کوبنده در لیگ داشت. آن ها با محوریت پاپی ها ، فرشته خسروی و فهیمه زارعی ، ستاره های ارزشمند خود اجازه نفس کشیدت به مس رفسنجان ندادند.

پیروزی بی حرف و حدیث 8 بر یک نشان داد حفاری امسال نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد. پیروزی دلنشین آن ها این امید را به وجود می آورد که لیگی جذاب در انتظار اهالی فوتسال باشد.

فرشته خسروی، مهتاب بنایی، سحر پاپی هر کدام دو گل و فهیمه زارعی و فاطمه پاپی هر کدام یک گل در این بازی برای میزبان به ثمر رساندند و سحر زمانی تک گل مس را به ثمر رساند.

پویندگان صنعت فجر شیراز 5 هیئت فوتبال خراسان رضوی 1 ؛ سوپر منی به نام مریم چرخاوی

شاگردان ستاره زارع در اولین دیدار در لیگ برتر در سالن شهید نصیری برد امیدوار کننده ای کسب کردند. پویندگان صنعت فجر شیراز موفق شد با پیروزی 5 بر یک برابر تیم هیئت خراسان رضوی که سایه ای تیم مشکی پوشان فصل گذشته است فصل را با برد آغاز کند.

شهین افلاکی و مریم چرخاوی در نیمه نخست پویندگان را پیش انداختند و چرخاوی در نیمه دوم با به ثمر رساندند 3 گل دیگر ، روز پرفروغش را تکمیل کرد و ستاره میدان لقب گرفت.

مصاحبه مربیان دو تیم

پارس آرای شیراز 2 شهرداری رشت 1 ؛ دبل کهن و اولین برد

دبل پرستو کهن در دومین بازی برگزار شده در سالن شهید نصیری شیراز سبب شد تیم پارس آرای شیراز ، یکی از دو تیم تازه وارد لیگ برتر فوتسال در یک بازی نزدیک و دشوار  ، 2 بر یکبرنده جدال برابر شهرداری رشت شود.

بازی در نیمه نخست با گل پرستو کهن به سود میزبان پایان یافته بود و همین بازیکن در نیمه دوم خود را 2 گله کرد و تک گل مریم حکمتی زاده هم دردی از شهرداری رشت دوا نکرد. پیروزی پارس آرا این تیم را به 3 امتیاز مهم رسانده است. 3 امتیازی که ارزش آن احتمالا در هفته های آتی مشخص می شود.

مصاحبه نجمه برزگر سرمربی پارس آرا / مصاحبه معصومه جهانچی سرمربی شهرداری رشت

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=8613

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.