12

جهانچی: برای بازی با پارس آرا فقط 2 هفته زمان تمرین داشتیم

  • کد خبر : 8641
  • 19 مرداد 1397 - 18:55
جهانچی: برای بازی با پارس آرا فقط 2 هفته زمان تمرین داشتیم

سرمربی تیم شهرداری رشت درباره شکست تیمش در هفته اول لیگ برتر فوتسال بانوان برابر پارس آرای شیراز گفت: به دلیل اینکه شرایط تیمی ما از جمله کادرفنی و بازیکنان مشخص نبود تمرینات را دیر شروع کردیم و همین موضوع باعث شد نتوانیم در هفته اول بازی خوبی ارائه کنیم.

معصومه جهانچی سرمربی تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت بعد از شکست تیمش در هفته نخست لیگ برتر در گفت وگو با “آی دبلیو اسپورتس” گفت: تیم ما آمادگی کامل برای بازی هفته اول لیگ را نداشت و به همین خاطر نتوانستیم برابر حریف به  نتیجه دلخواه برسیم و شکست خوردیم. فقط دو هفته است که ما تمرینات را آغاز کرده ایم و همین باعث شد تیم ما به سه امتیاز نرسد.

او ادامه داد: نمی توانم بگویم بد بازی کردیم چرا که شرایط تیمی ما این گونه بود و لطمه آن را هم خوردیم. بازیکنان هم نتوانستند به خوبی از موقعیت ها استفاده کنند.

جهانچی درباره علت تاخیر در آغاز تمرینات شهرداری رشت گفت: به هرحال نحوه حضور تیم در لیگ، کادر فنی و بازیکنان مشخص نبود و به همین دلیل تمرینات خیلی دیر شروع شد. با این وجود باید تلاش کنیم که این عقب افتادگی را جبران کنیم.

سرمربی تیم شهرداری رشت درباره نتایجی که در هفته اول لیگ رقم خورد گفت: همان طور که از قبل مشخص بود تیم های مدعی امسال سپید رود و ملی حفاری هستند. این دو تیم بهترین بازیکنان را در اختیار دارند و از همه تیم ها هم زودتر تمریناتشان شروع شده است. تیم های دیگری هم هستند که می توانند عملکرد خوبی در لیگ داشته باشند. تیم من هم با وجود باخت امروز برای کسب بهترین رده تلاش می کند.

او درباره تقسیم نشدن قوا در تیم های حاضر در لیگ گفت: این شرایط  کیفیت لیگ را پایین می آورد. البته همه این ها به مشکلات مالی تیم ها برمی گردد. اگر این مشکلات نباشد همه تیم ها به راحتی می توانند یارگیری کنند. ولی مشکلات مالی باعث شد بازیکنان بین تیم ها تقسیم نشوند. . با این حال تیم های دیگر دست و پا بسته نیستند و نباید از پیش باخته باشیم.

ورود به بخش خبری ویژه  لیگ برتر فوتسال بانوان

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=8641

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.