شهناز یاری : آمادگی بدنی به کمک سپیدرود آمد/ باید جای شریف و صدقیانی را پر کنیم | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
15

شهناز یاری : آمادگی بدنی به کمک سپیدرود آمد/ باید جای شریف و صدقیانی را پر کنیم

  • کد خبر : 8654
  • 19 مرداد 1397 - 19:06
شهناز یاری : آمادگی بدنی به کمک سپیدرود آمد/ باید جای شریف و صدقیانی را پر کنیم

شهناز یاری سرمربی تیم فوتسال بانوان سپیدرود پس از پیروزی برابر پالایش نفت آبادان در هفته نخست لیگ برتر فوتسال بانوان آمادگی جسمانی تیمش را عامل مهمی در کسب پیروزی عنوان کرد.

شهناز یاری در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس پس از پیروزی تیمش برابر پالایش نفت آبادان در هفته نخست لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: همیشه بازی اول سختی های خاص خود را دارد و تیم پالایش نفت آبادان نیز تیمی باشخصیت است که سال ها در لیگ برتر حضور داشته و قهرمان فصل گذشته است. بنا بر این با تیمی باتجربه روبرو بودیم که بازیکنان خوبی نیز جذب کرده بود.

او اضافه کرد: در نیمه اول پالایش نفت بازی بسیاری خوبی ارائه داد و ما در نیمه اول مساوی به رختکن رفتیم اما فکر می کنم آمادگی بدنی به کمک سپیدرود آمد و حریف ، از نظر بدنی در نیمه دوم دچار مشکل شد. بازی از نظر کیفی ، در سطح بالایی برگزار شد و سرعت خوبی داشت اما چیزی که من می خواهم نبود. ما باید به تدریج بهتر شویم و در ابتدای لیگ ، این شرایط طبیعی است.

سرمربی تیم فوتسال سپید رود تهران گفت: فاطمه شریف و آرزو صدقیانی زاده را به دلیل مصدومیت نداشتیم و عدم حضور آن ها کار ما را سخت کرده بود. ما باید سعی کنیم در هفته های آینده جای آن ها را به نحو احسن پر کنیم تا بتوانیم از هفته سوم یا چهارم آن ها را در اختیار داشته باشیم و این ، وظیفه سایر بازیکنان ما را سنگین تر می کند.

یاری با اشاره به وضعیت قضاوت داوران بازی عنوان کرد: در مورد کارت زردی که به فرزانه توسلی دادند ، به عقیده من حتی خطا هم رخ نداده بود . فیلم بازی موجود است و امیدوارم من اشتباه کرده باشم.در مجموع داوری خوب بود و به داوران خسته نباشید می گویم.

او بیان داشت: با وجود این که اطلاع رسانی گسترده ای وجود نداشت دیدید که سالن تقریبا پر شده بود و فکر می کنم قهرمانی تیم ملی فوتسال بر استقبال تماشاگران از بازی ها اثر مثبتی داشته باشد.

ورود به بخش خبری ویژه  لیگ برتر فوتسال بانوان

گفتگو از : غزل خدام

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=8654

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.