14

آخرین مرحله تمرین الهه و شهربانو منصوریان با تمرینات سرعتی

  • کد خبر : 8765
  • 21 مرداد 1397 - 9:28
آخرین مرحله تمرین الهه و شهربانو منصوریان با تمرینات سرعتی

ليلا بندانی مربی تيم ملی ووشو بانوان ايران در بخش ساندا از انگیزه بالای دو نماینده ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا خبر داد و گفت : آخرین مرحله تمرین الهه و شهربانو منصوریان با تمرینات سرعتی انجام می شود.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس ، لیلا بندانی گفت: چندين مرحله اردو را پشت سرگذاشتيم و اکنون در مراحل پايانی اردوها، تمرينات سرعتی انجام می‌شود تا الهه و شهربانو منصوریان دو بانوی سانداکار ايران با بهترين شرايط راهی جاکارتا شوند.

مربی تیم ملی با بيان اينکه ۲سانداکار تيم بانوان ايران بدون مصدوميت آماده اعزام به جاکارتا می‌شوند، عنوان کرد: الهه و شهربانو تجربه زيادی از حضور در مسابقات مهم دارند و از نظر ذهنی نيز آماده هستند تا به خواسته خود در جاکارتا دست يابند.

او اضافه کرد: قرعه در مبارزه نخست بسيار مهم است تا ووشوکاران بتوانند با کسب پيروزی خوب، در ادامه مسير به شرايط بهتر رسيده و موفق شوند. شرايط نسبت به چند سال قبل تغيير کرده است و ووشوکاران ما بدون استرس به مصاف رقبای خود می‌روند.

بندانی اظهار کرد: در اين چند ماه همه عوامل فدراسيون، مربيان و ووشوکاران برای موفقيت در بازی‌های آسيايی با تمام وجود تلاش کرده‌اند و رسيدن به اين مهم دور از دسترس نيست.

کاروان ووشو ايران روز ۲۲مردادماه راهی اندونزی می‌شود و مسابقاتش از ۲۸ مرداد آغاز می‌شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=8765

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.