23

به بهانه قهرمانی فاطمه صادقی 19 ساله در انتخابی تیم ملی کاتا / ستاره جدیدی متولد شده ؟

  • کد خبر : 8864
  • 25 مرداد 1397 - 16:24
به بهانه قهرمانی فاطمه صادقی 19 ساله در انتخابی تیم ملی کاتا / ستاره جدیدی متولد شده ؟

فاطمه صادقی ، کاتاروی جوان توانست در مسابقات انتخابی تیم ملی کاتای بزرگسالان در اولین سال ورودش به این رده سنی در صدر قرار گیرد و مسافر اسپانیا شود.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس ، فاطمه صادقی یک استعداد ناب در کاتا به شمار می رود. در کاتای ایران پس از دوران پرفروغ مهسا افسانه و سپس نگین باقری ، به تدریج نوبت به ظهور ستاره های تازه می رسد.

فاطمه صادقی در مسابقات انتخابی تیم ملی در قواره ای ظاهر شده که به نظر می رسد برای سال های سال ، می تواند نفر اول کاتای ایران لقب بگیرد و این هدف در آینده نزدیک و تجربه رویدادهای بیشتر کاتا دور از ذهن نیست.

صادقی دارنده مدال نقره جوانان جهانی 2015 اندونزی و طلا امیدهای آسیا 2016 قزاقستان است اما مسابقات جهانی تنه ریف اسپانیا که در آن ، فاطمه در رده سنی امید مسابقه می داد و به دلیل اطلاع نیافتن از مسابقه خود در رپه شارژ ، بازی برابر حریف اتریشی را از دست داد توجه همه را بیشتر به سوی او جلب کرد.

با این وجود ، فاطمه صادقی اکنون این فرصت را دارد که به اسپانیا برگردد و ماموریت ناتمام خود را کامل کند. او در تنه ریف گزینه کسب مدال بود و شاید در مادرید به آن اندازه برای مدال شانس نداشته باشد اما هیچ چیز غیر ممکن نیست و فاطمه با یک نمایش غرور آفرین در اسپانیا می تواند خاطره تنه ریف را پا کند.

فاطمه صادقی پس از موفقیت در انتخابی تیم ملی کاتا در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس اظهار کرد: مسابقات انتخابی با قضاوت داوران جهانی برگزار شد و کیفیت داوری بسیار خوب بود. حریفان سرشناسی داشتم اما خوشحالم که توانستم بالاتر از سایرین قرار بگیرم.

او اضافه کرد: اولین سال ورودم به رده سنی بزرگسالان را تجربه می کنم و با توجه به این که کاراته المپیکی شده ، باید تمام تلاشم را برای پیشرفت سریع به کار ببندم. پیش از این در مسابقات جوانان جهان حاضر بوده ام اما تجربه مسابقات جهانی بزرگسالان را ندارم اما این به معنای ناامیدی نیست. مدال گرفتن در مسابقات جهانی اسپانیا بسیار دشوار است اما برای ارائه بهترین عملکرد به اسپانیا می روم.

کاتاروی برتر انتخابی تیم ملی گفت: قصد دارم با حمایت فدراسیون کاراته در مسابقات کاراته وان چین حاضر باشم. اگر بتوانم در کاراته وان مدال یا رنک خوبی کسب کنم مسیر برای پیشرفت بیشتر هموار می شود. هنوز 19 سال سن دارم و باید چیزهای بیشتری یاد بگیرم و تجربه های تازه ای را پشت سر بگذارم.

صادقی از مربی اش نیز تمجید کرد و گفت: فاطمه بغلانی پور مربی من تنها کسی است که هم در کاتا و هم در کومیته با حداقل ها ، نفرات طراز اول و ملی پوش تقدیم کاراته ایران کرده و باید از او قدردانی کنم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=8864

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.