پور بهبهانی: اولویت نفت جوانگرایی است نه قهرمانی/ هماهنگی تیمی ما فوق العاده بود | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
14

پور بهبهانی: اولویت نفت جوانگرایی است نه قهرمانی/ هماهنگی تیمی ما فوق العاده بود

  • کد خبر : 8970
  • 26 مرداد 1397 - 23:44
پور بهبهانی: اولویت نفت جوانگرایی است نه قهرمانی/ هماهنگی تیمی ما فوق العاده بود

خدیجه پور بهبهانی سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت آبادان پس از کسب اولین پیروزی تیمش در فصل جدید لیگ برتر فوتسال لب به تمجید از تیمش گشود اما تاکید کرد تیمش الزاما به دنبال قهرمانی نیست.

خدیجه پور بهبهانی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ، پس از برتری 2 بر صفر پالایش نفت در آبادان برابر پویندگان شیراز اظهار کرد: با اضافه شدن 2 بازیکن جدید شامل طناز آرمات و مهسا کمالی ، انسجام تیمی بهتری پیدا کردیم. برای بازی با پویندگان صنعت شیراز استراتژی خاصی در نظر گرفتیم و این تیم را در نیمه نخست با پرسی که در نیمه زمین داشتیم یک بر صفر در نیمه اول بردیم.

او اضافه کرد: در نیمه دوم ، تیم پویندگان صنعت فشار زیادی روی ما وارد کرد و پرس از زمین حریف را در دستور کار قرار داد اما با وجود این فشار توانستیم از فضای ایجاد شده در فاز دفاعی پویندگان به گل دوم هم برسیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: تیم پویندگان صنعت فجر شیراز از نظر ساختار تیمی ، تیم بسیار خوبی بود. بازیکنان ما از نظر هماهنگی تیمی فوق العاده عالی عمل کردند و برنامه هایی که روی آن کار کرده بودیم به خوبی اجرا شد.

پور بهبهانی عنوان کرد:هفته گذشته برابر سپید رود ، از بازیکنان کمی استفاده کردیم. ما برابر سپید رود با 2 هفته تمرین قرار گرفتیم و از عملکرد تیم در آن بازی هم رضایت داشتم زیرا با 2 هفته تمرین بهتر از آن عملکرد ، ممکن نبود.

سرمربی نماینده آبادان با بیان این که امسال پیش از آغاز فصل مشکلات زیادی داشتیم که با همکاری مدیر عامل پالایشگاه و مدیر امور ورزش پالایشگاه ، این مشکلات رفع شد گفت: سیاست باشگاه پالایش نفت این بود که در بخش پایه خود را تقویت کند و به بازیکنان جوان فرصت دهد تا خودی نشان دهند و در آینده کمک حال تیم باشند. من از تیمم کاملا راضی هستم. باید این را در نظر بگیریم که پالایش نفت با تحولات چشمگیر پا به فصل جدید گذاشت.

او تاکید کرد: ما الزاما به دنبال قهرمانی نیستیم اما توان ما در حد قرار گرفتن در بین 4 تیم بالای جدول هست و فکر می کنم در آینده به این ظرفیت می رسیم که وارد رقابت برای گرفتن یکی از رده های برتر جدول شویم.

بخش خبری اختصاصی لیگ برتر فوتسال بانوان

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=8970

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.